AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Har ekstrem candida! Ødelegger helse totalt! Kanskje man kunne spist diett en stund? Men jeg er ikke motivert? Kan farris og vitaminer hjelpe? Så man gjør noe ihvertfall? Og hva med mariatistel? Blir det verre av det? Noen med helsekosterfaring som kan svare? Har forsøkt bitterstern, men den har jo alkohol i seg! Og så er det den olivenbladekstrakten men den er så sterk, og man blir så ekstremt syk og spyr og ja.... Hatt problemet i åresvis. Virkelig bare åresvis. Ble aldri noe bedre, så er nå desperat nok etter en løsning så vurderer noe så ekstremt som diett. Kutte melk og kaffe og iskrem.. Er helt uten energi, elendig helse og slapp og trøtt. Anonymkode: e2f91...fea
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Hvem har diagnostisert deg? Anonymkode: 4a2bd...baf 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Sjekk deg for diabetes! Anonymkode: 77adf...5d9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Og jeg som trodde "Candida" var et nytt innslag til babynavn tråden Anonymkode: 36fce...382
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk deg for diabetes! Anonymkode: 77adf...5d9 Hadde det. Gikk over. Må vel på diett og kur da, jobbet med dette før men mister motivasjonen ja. Trening må jeg også igang med hvis jeg skal finne motivasjon til å ta min egen helse alvorlig, jeg har jo bare fokusert på alle pasientene jeg i absolutt alle år, så har ikke hatt et sekund til overs å tenke på MIN helse. Anonymkode: e2f91...fea
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 JÆVLIG å bli syk og ikke kunne jobbe og trene og være med venner eller reise på ferie eller pynte seg eller gå ut og se på BOYZ eller leke og tulle og tulleringe anonymt eller være i godt humør eller se filmer eller krangle med stygge onde folk eller spise når man vil hva man vil. Og kunne gå tur i skogen og ta bussen dit man vil. Anonymkode: e2f91...fea
Kinno Skrevet 17. mai 2017 #7 Skrevet 17. mai 2017 Det første du bør gjøre er å kutte ut sukker helt. Men dette kan du google og lese deg til. Masse info om candida på nettet. 1
Ulla Ullsokk Skrevet 17. mai 2017 #8 Skrevet 17. mai 2017 Merkelig at du ikke er motivert av at du har ekstrem candida! Det hadde fått meg til å gjøre hva som helst. Jeg har gått på diett og det virker, men for min del var det masse annet også. Mest stress. Men jeg blir fortsatt dårlig av mye sukker, og spiser ikke mye av det. Spiste kake i dag, flere stykker, og jeg satt tilbake svimmel og uvel. Det gjør at jeg blir motivert til å ikke spise det. Men når det er lenge siden glemmer jeg litt hva det gjør med meg. Jeg hadde også konstant sopp før jeg fant ut at jeg måtte spise annerledes, nå har jeg det veldig sjelden. Men på meg virker stress og sukker likt. Begge deler gir meg f eks sopp. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #9 Skrevet 17. mai 2017 http://www.medicalmedium.com/blog/truth-about-your-candida Anonymkode: 4a867...498
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #10 Skrevet 18. mai 2017 22 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Merkelig at du ikke er motivert av at du har ekstrem candida! Det hadde fått meg til å gjøre hva som helst. Jeg har gått på diett og det virker, men for min del var det masse annet også. Mest stress. Men jeg blir fortsatt dårlig av mye sukker, og spiser ikke mye av det. Spiste kake i dag, flere stykker, og jeg satt tilbake svimmel og uvel. Det gjør at jeg blir motivert til å ikke spise det. Men når det er lenge siden glemmer jeg litt hva det gjør med meg. Jeg hadde også konstant sopp før jeg fant ut at jeg måtte spise annerledes, nå har jeg det veldig sjelden. Men på meg virker stress og sukker likt. Begge deler gir meg f eks sopp. Jeg er litt mer motivert etter at psykologen kjeftet meg ut og klikket på meg og var ekstremo streng! Men grunnen til minimalt med motivasjon er spiseforstyrrelsen min. Men int info ang stress og candida. Også mer motivert etter ekstrem diare og matintoleranser som gjorde at jeg kastet opp av gulrøtter, mango og vannmelon. Anonymkode: e2f91...fea
Ulla Ullsokk Skrevet 18. mai 2017 #11 Skrevet 18. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er litt mer motivert etter at psykologen kjeftet meg ut og klikket på meg og var ekstremo streng! Men grunnen til minimalt med motivasjon er spiseforstyrrelsen min. Men int info ang stress og candida. Også mer motivert etter ekstrem diare og matintoleranser som gjorde at jeg kastet opp av gulrøtter, mango og vannmelon. Anonymkode: e2f91...fea Jepp, hadde også diare og matintoleranser. Intoleransene har jeg dessverre fortsatt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå