Gå til innhold

Hvor sterk er din knipemuskel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var med ei som klemte rundt fingeren min noe helt vilt, men selv hun klarte ikke å "låse" fast penis. Det er jo tross alt vått der inne. Men hun kunne lett dytte meg ut. Og kunne stenge åpningen helt, slik at jeg ikke kunne komme inn i henne før hun slappet av igjen. Hun var helt rå på å ri. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye bedre kontroll på musklene etter 2 barnefødsler. Klarer å melke mannen til orgasme ved å knipe.

Anonymkode: 9a721...7f6

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Klarer glatt å knekke en penis i to! 💪🏼

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Klarer glatt å knekke en penis i to! 💪🏼

Men klarer du å dele den i to? :heks:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Men klarer du å dele den i to? :heks:

Når den knekkes blir den jo delt.. 

Gjest Ingenting2
Skrevet

Når den knekkes blir den jo delt.. 

No-no. Revet i to biter. :heks:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

No-no. Revet i to biter. :heks:

Slutt å vær sjalu nå @canacas, ikke min feil at jeg er sterkere enn deg! 

Gjest Ingenting2
Skrevet

Slutt å vær sjalu nå @canacas, ikke min feil at jeg er sterkere enn deg! 

It's on! :raven:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

It's on! :raven:

Min knipemuskel er sterkere enn din! Min knipemuskel er så sterk at jeg kan bære posene fra matbutikken hjem med den! 

Gjest Ingenting2
Skrevet

Min knipemuskel er sterkere enn din! Min knipemuskel er så sterk at jeg kan bære posene fra matbutikken hjem med den! 

Pff. Jeg skiftet til sommerdekk med min. 

:erter:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker godt når jeg kniper med en finger inni. Vi har alltid problemer med å få den inn om jeg kniper eller ei, så her må glidemiddel og oppvarming til. Jeg kan dytte ut en slapp penis uten problemer, men ikke en erigert, om han går inn for å være inni meg... Skjønner ikke hvordan det skal gå an å dytte en erigert penis ut med mindre mannen selv drar den ut.

Men uansett hvor mye jeg kniper under sex, merker ikke min mann det. Jeg kjenner at det er litt trist, da jeg kniper så iherdig for egen nytelse (blir kjempegodt for meg når jeg kniper), og ønsker å gi ham også ekstra nytelse... 

Anonymkode: 0c50f...1e2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Før jeg fikk barn hadde jeg sterke muskler der nede. Kunne nesten holde penis fast, og kunne stenge av som flere her sier. Ved første fødsel gikk vannet, men jeg strammet musklene slik at ikke vannet rant ut før jeg kom på badet. 

Men etter to fødsler er det ikke mye igjen av styrken der nede, gitt. Trener hele tiden men blir ikke sterkere selv om det er tre år siden siste. Skikkelig kjipt egentlig. Mannens penis er ikke så stor, så nå føler jeg meg som en bøtte. Og den deilige følelsen når man strammer får jeg heller ikke. 

Anonymkode: 728b5...114

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker godt når jeg kniper med en finger inni. Vi har alltid problemer med å få den inn om jeg kniper eller ei, så her må glidemiddel og oppvarming til. Jeg kan dytte ut en slapp penis uten problemer, men ikke en erigert, om han går inn for å være inni meg... Skjønner ikke hvordan det skal gå an å dytte en erigert penis ut med mindre mannen selv drar den ut.

Men uansett hvor mye jeg kniper under sex, merker ikke min mann det. Jeg kjenner at det er litt trist, da jeg kniper så iherdig for egen nytelse (blir kjempegodt for meg når jeg kniper), og ønsker å gi ham også ekstra nytelse... 

Anonymkode: 0c50f...1e2

Jeg merker også at det blir forskjell når jeg kjenner på meg selv med en finger inni og kniper, men mannen og forrige partner før han merket ikke noe til det (de sier/sa hvertfall ingenting så da gidder jeg ikke ligge der å konse som f for å stramme hardt, som gjør at mitt mentale fokus går mer på å knipe enn å nyte..) Annser mine muskler som sterke, greier hvertfall å knipe ganske hardt og i opptil 20 sekunder nå i motsetning til 3-4 sekunder som før. Griper seg godt rundt en finger eller dildo som jeg holder stille, kan dytte ut dildovibratoren, men nope ingen respons fra menn (peniser i bevegelse) når jeg er ordentlig våt. 

Anonymkode: 2ecae...15c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, EvaLena skrev:

Langs selvfølgelig, tvers er vel noe alle kan.

Hmm interessant, må gå mye avokado hos dere?

Anonymkode: 1e3be...e4b

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm interessant, må gå mye avokado hos dere?

Gjorde det en tid. Nå har jeg begynt å dele kokosnøtter. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, EvaLena skrev:

Gjorde det en tid. Nå har jeg begynt å dele kokosnøtter. 

Kokosnøtter er vel ingen sak..har du prøvd å dele blåbær?

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kokosnøtter er vel ingen sak..har du prøvd å dele blåbær?

Jeg kan dele blåbær. Piske krem kan jeg også. Jeg lagde en nydelig 17. mai-bløtkake med knipemuskelen min. Den ble kjempegod og alle elsket den. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kona hadde fått råd om å trene mye kniping før fødsel, fordi det ble lettere å finne igjen musklene etterpå. Og hun har deltatt mye på timer med bekkenbunnstrening på treningssenter etterpå. Nå er ungene tenåringer, og mye av kroppen hennes er på tur sørover, men hun er fremdeles trang og fin, og har stålkontroll på knipemusklene. Det merkes også under orgasmer, at det er muskler i sving der nede.

Anonymkode: d1377...870

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 16.5.2017 den 14.10, AnonymBruker skrev:

Nei jeg revet av en muskel under fødsel så er slapp der og det kan aldri treners opp Igjen:(

Anonymkode: 217c5...737

Vet du.. Litt negler over skuldrene, og gjennom håret, og et blikk som sier "ta meg, mannen min, du er best", har ca 10000 ganger mer å si enn muskelteknikk. 

Fordi menns seksualitet sitter mest av alt i hodet. Seksualiteten er så mye mer enn å komme etter ti sekunder, som stressede 18-åringer (meg selv inkludert), har en tendens til å gjøre. 

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 3
Skrevet

Aldri tenkt å det er mulig å låse.... herregud dette må jeg prøve til neste gang

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...