Gå til innhold

Menn: synes dere fittefis er kleint?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes fittefis er så ufattelig flaut, og vet aldri helt hvordan jeg skal reagere. Ender opp med å små le litt, men det gjør det jo bare værre. Synes dere menn det er kleint? Hvordan pleier dere å reagere? 

Anonymkode: 99a6e...3a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke. Har aldri skjønt hvorfor jenter blir flau av dette. Enten så overser jeg det totalt, eller så ler vi bare sammen.

Det er helt naturlig, luft som presses inn må nødvendigvis ut, og da skjer slikt. Nok en greie der problemet ligger hos kvinnen selv, og ikke mannen.

Anonymkode: d756f...280

• Liker 4
Skrevet

Overhodet ikke! Synes det er en fin lyd, og den er jo naturlig som oppstår når begge er kåte og har sex😁 La det stå til og nyt sexen både med og uten "fisen"😁👍

Skrevet

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nope. Naturlig. Bare overser det og fortsetter som før

Anonymkode: f176a...eb9

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, tdm900 skrev:

Overhodet ikke! Synes det er en fin lyd, og den er jo naturlig som oppstår når begge er kåte og har sex😁 La det stå til og nyt sexen både med og uten "fisen"😁👍

Den oppstår ikke fordi begge er kåte, den oppstår fordi om pikken trekkes langt ut i støtet følger det med et snev av luft i innstøtet. Og luft som kommer inn må ut igjen , naturligvis :)

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den oppstår ikke fordi begge er kåte, den oppstår fordi om pikken trekkes langt ut i støtet følger det med et snev av luft i innstøtet. Og luft som kommer inn må ut igjen , naturligvis :)

Hvor vil du med det sitatet? Skjønte ikke helt hvor dette svaret.

For er man ikke kåt blir det heller ingen sex👍😁😁😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å bry seg om. Vi bare ler litt så er vi på'n igjen :)

Anonymkode: d4a1e...9bf

Skrevet

Nope. Så lenge hun ikke reagerer med noe (eksempelvis 'å gud!') så er det null stress. Synes det er forferdelig lite attraktivt med jenter som ikke aksepterer at kroppen gjør naturlige ting.

• Liker 1
Skrevet

Min Kjære elsker den lyden, det betyr at jeg slapper av og bare nyter det han gjør med meg ;) 

Selv blir jeg flau, og sprut rød med en gang, og det liker han selvfølgelig enda mer *Ler* 

Skrevet

Vi vet det kan skje og vi bryr oss ikke. Ikke noe å være flau over.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en naturlig lyd. Ikke kleint i det hele tatt.

Anonymkode: 9e7c1...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...