Gå til innhold

Noen her med skechers sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med de? Er de verdt pengene? Er de gode å gå i? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eventuelt hvilken av sålene er best?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to par Skechers, og synes de er kjempegode å gå i! :)  Ulempen synes jeg er at de ganske fort blir "utslitt", som i at det kjennes ut som om de "mykner" og ikke gir så god støtte rundt foten lengre. 

Anonymkode: da3c9...c7c

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to par Skechers, og synes de er kjempegode å gå i! :)  Ulempen synes jeg er at de ganske fort blir "utslitt", som i at det kjennes ut som om de "mykner" og ikke gir så god støtte rundt foten lengre. 

Anonymkode: da3c9...c7c

Oh Ok kanskje det er bedre å kjøpe Nike da. 

Skrevet

Jeg har og er fornøyd med sålene. Men sammenliknet med Nike så synes jeg ikke at kvaliteten er like god, men igjen så er de rimeligere enn nike.

Du får det du betaler for.

Skrevet
21 minutter siden, Forundret.. skrev:

Jeg har og er fornøyd med sålene. Men sammenliknet med Nike så synes jeg ikke at kvaliteten er like god, men igjen så er de rimeligere enn nike.

Du får det du betaler for.

Tja vet ikke helt på eurosko kostet de jeg så på 1100 da er ikke spranget stort til nike

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har for det meste brukt skechers de siste ti årene, og er veldig fornøyd med dem. De har ulike typer såler etter ulike typer sko, jeg har prøvd flere og alltid vært fornøyd. Har joggesko med memory foam på jobb i helsevesenet og de er gode å bruke på jobb hele dagen. 

Anonymkode: 15cf0...378

Skrevet

Har to par, og jeg ELSKER dem! Jeg har også 4 par Nike, men de kan ikke måle seg. Det ene paret bruker jeg på jobb i helsevesenet, og da er jeg avhengig av gode sko med god støtte, og etter ÅR med leting har jeg funnet de i Skechers. Det andre paret bruker jeg alltid ellers i hverdagen, og jeg har aldri vondt i beina lenger (har en kronisk feil med føttene, og har alltid slitt med smerter når jeg går middels lange og lange strekninger). Anbefaler absolutt Skechers, altså! :nori:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker Nike men bruker Skechers av og til. Etter at jeg begynte med Nike air max så har jeg ikke vondt i beina lenger.

Anonymkode: 3a645...ace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...