EliseAngelica Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Har lenge gått på behandling og de verste tingene er over, men føler jeg aldri vil bli kvitt den indre uroen. Sover aldri mer enn seks timer , klarer ikke å ''chille'' og må konstant ha noe å ''planlegge'' . Andre her som har/hatt ptsd? Isåfall hvordan er det i ettertid? / etter fullført behandling ? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Jeg hadde det før. Nå har jeg ikke det. Har ingen problemer med å slappe av. Sover gjerne 10 timer i strekk og slikt. Anonymkode: fe501...013
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Jeg har ptsd, har fått litt behandling. Men skal få mer nå snart. Og det jeg sliter mest med er indre stress, det er virkelig ille. Og jeg klarer ikke å slappe av, ser jeg på film, må jeg alltid holde på med noe annet, tegne, pc, mobil, lære språk. Hjelper ikke at jeg er kronisk syk heller, for før så trente jeg mye, og det roet stresset en del. Mens nå klarer jeg kanskje å gå 5 km pr dag. Og det hjelper lite. Jeg sover og dårlig, våkner av den minste lyd, og sliter med å sovne igjen. Sliter og med å sovne på kvelden. Jeg sliter og med stress, med alt jeg skal gjøre. Så blir jo og fysisk utslitt, av å stresse sånn hele tiden. Anonymkode: a30e3...ba6
EliseAngelica Skrevet 16. mai 2017 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ptsd, har fått litt behandling. Men skal få mer nå snart. Og det jeg sliter mest med er indre stress, det er virkelig ille. Og jeg klarer ikke å slappe av, ser jeg på film, må jeg alltid holde på med noe annet, tegne, pc, mobil, lære språk. Hjelper ikke at jeg er kronisk syk heller, for før så trente jeg mye, og det roet stresset en del. Mens nå klarer jeg kanskje å gå 5 km pr dag. Og det hjelper lite. Jeg sover og dårlig, våkner av den minste lyd, og sliter med å sovne igjen. Sliter og med å sovne på kvelden. Jeg sliter og med stress, med alt jeg skal gjøre. Så blir jo og fysisk utslitt, av å stresse sånn hele tiden. Anonymkode: a30e3...ba6 Forstår deg godt og føler meg så sykt enig med deg ! Alt du skrev var likt liksom....
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 Har ptsd. Går til behandling, har fått det mye bedre. Er ikke på vakt like mye som før, men unngår gjerne følelser veldig mye. Har mye vondt i nakke, skuldre og brystmusklene. Anonymkode: a2682...6d8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ptsd. Går til behandling, har fått det mye bedre. Er ikke på vakt like mye som før, men unngår gjerne følelser veldig mye. Har mye vondt i nakke, skuldre og brystmusklene. Anonymkode: a2682...6d8 Har det. Fått feilbehandling. Hater å snakke om det, men psykisk ødelagt og aldri blitt frisk igjen. Aldri kunnet leve igjen. Sliter med ekstremt sinne og ønsker om å skade og ødelegge og drepe overgriperne som ødela psyken min. Flashbacks kommer når som helst! Anonymkode: 4d6a5...401
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 http://www.medicalmedium.com/blog/ptsd Anonymkode: db9ab...7f4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå