AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Planen er å kjøpe en ergobaby adapt når babyen blir et par mnd, hvertfall etter fødselen når vi ser om han liker å bli båret. Tenkte å kjøpe et brukt/billig bæresjal til å ha klart hjemme fra fødselen av. Noen forslag til et godt bæresjal til en nyfødt (og fersk bæremamma) som ikke koster altfor mye? Anonymkode: d11d3...05d
FantasDick Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 (endret) Hvis du skal bære fra nyfødt vil jeg anbefale et elastisk sjal. Det er mykt, trygt og behagelig for dere begge til babyen er ca. 6-7 kg (varierer litt). Det finnes mange merker på markedet, og uten å ha prøvd de alle vil jeg tro de fleste fungerer helt fint. Jeg er veldig fornøyd med Moby Wrap, men det er ganske varmt og tett om du har termin nå i sommer? Hører mange skryter av Aldoria som skal være litt svalere, så jeg har kjøpt et til babyen som kommer i juni. Generelt vil nok elastiske sjal med bambus og/eller modal være svalere enn rene bomullssjal. Ja, og du kan gjerne kjøpe brukt! Se på Finn.no eller i kjøp/salg av bæretøy-gruppa på facebook, der kan du få fine sjal helt ned i et par hundrelapper. Endret 15. mai 2017 av FantasDick La til noe
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 23 minutter siden, FantasDick skrev: Hvis du skal bære fra nyfødt vil jeg anbefale et elastisk sjal. Det er mykt, trygt og behagelig for dere begge til babyen er ca. 6-7 kg (varierer litt). Det finnes mange merker på markedet, og uten å ha prøvd de alle vil jeg tro de fleste fungerer helt fint. Jeg er veldig fornøyd med Moby Wrap, men det er ganske varmt og tett om du har termin nå i sommer? Hører mange skryter av Aldoria som skal være litt svalere, så jeg har kjøpt et til babyen som kommer i juni. Generelt vil nok elastiske sjal med bambus og/eller modal være svalere enn rene bomullssjal. Ja, og du kan gjerne kjøpe brukt! Se på Finn.no eller i kjøp/salg av bæretøy-gruppa på facebook, der kan du få fine sjal helt ned i et par hundrelapper. Tusen takk for tips. Det er sommerbaby ja Skal undersøke de du nevner og sjekke finn.no osv. Takk for alle tipsene til dere andre også Anonymkode: d11d3...05d
Gjest Sisti Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Caboo! Det er elastisk sjal som er "ferdigknytt", veldig enkelt å bruke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå