Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. mai 2017 #21 Skrevet 16. mai 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. mai 2017 #22 Skrevet 16. mai 2017 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Jeg skriver som AB når jeg ikke orker å forholde meg til folk. Når jeg vil slenge ut en kommentar, men jeg orker ikke å diskutere. Synes det er lettere å ignorere et svar og krangling som AB enn som bruker. Mange svarer uten å sitere, noe som er supert når jeg ikke orker å diskutere med kverulanter og kranglefanter. Dersom noen siterer meg med nick så føler jeg meg tvunget til å svare. Hets og slikt bryr jeg meg ikke noe om. De som angriper folk de aldri har møtt eller sett, skriver dritt og faenskap bare for å såre. De ofrer jeg ikke en tanke en gang, så mye fortjener de ikke. Problemet er at ting har forandret seg på KG, det har blitt som en krigssone. Det spiller ingen rolle hva du skriver lengre, for en idiot i kampmodus kan dukke opp hvor som helst, når som helst. Før så viste jeg som oftest at det kunne komme noen å motsi meg, begynne å diskutere og krangle. Viste også når noe kunne føre til sterke reaksjoner. Fordi jeg kan ha sterke meninger og jeg orker ikke å pakke det inn i glitter og regnbuer. Jeg vet det og er forberedt på en reaksjon. Men nå så kan du blir angrepet for den minste ting. Folk har blitt så ufyselige og det er som om at det er en gjeng som er ute etter å rive ned hele KG. Den dagen jeg føler jeg ikke kan bruke nick lengre. Eller være seriøs og si mine egne meninger... da sletter jeg brukeren og flytter over til reddit. KG er på vei nedover og en dag så vil KG være død og begravet på grunn av troll og kranglefanter. Samme her.
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. mai 2017 #23 Skrevet 16. mai 2017 7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Jeg skriver som AB når jeg ikke orker å forholde meg til folk. Når jeg vil slenge ut en kommentar, men jeg orker ikke å diskutere. Synes det er lettere å ignorere et svar og krangling som AB enn som bruker. Mange svarer uten å sitere, noe som er supert når jeg ikke orker å diskutere med kverulanter og kranglefanter. Dersom noen siterer meg med nick så føler jeg meg tvunget til å svare. Hets og slikt bryr jeg meg ikke noe om. De som angriper folk de aldri har møtt eller sett, skriver dritt og faenskap bare for å såre. De ofrer jeg ikke en tanke en gang, så mye fortjener de ikke. Problemet er at ting har forandret seg på KG, det har blitt som en krigssone. Det spiller ingen rolle hva du skriver lengre, for en idiot i kampmodus kan dukke opp hvor som helst, når som helst. Før så viste jeg som oftest at det kunne komme noen å motsi meg, begynne å diskutere og krangle. Viste også når noe kunne føre til sterke reaksjoner. Fordi jeg kan ha sterke meninger og jeg orker ikke å pakke det inn i glitter og regnbuer. Jeg vet det og er forberedt på en reaksjon. Men nå så kan du blir angrepet for den minste ting. Folk har blitt så ufyselige og det er som om at det er en gjeng som er ute etter å rive ned hele KG. Den dagen jeg føler jeg ikke kan bruke nick lengre. Eller være seriøs og si mine egne meninger... da sletter jeg brukeren og flytter over til reddit. KG er på vei nedover og en dag så vil KG være død og begravet på grunn av troll og kranglefanter. Helt enig i alt du skriver. Det er litt det samme som jeg føler på.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #24 Skrevet 22. mai 2017 Huff så lei jeg blir av de som vrir og vender på alt man skriver og tilegner en meninger man ikke har og heller aldri har skrevetAnonymkode: 18143...3ef
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #25 Skrevet 22. mai 2017 Fordi jeg syns det er mer innafor i seksualforumet Anonymkode: 5b5b4...142
NordicViking Skrevet 22. mai 2017 #26 Skrevet 22. mai 2017 Dersom man blir hetset i dette forumet, så burde det være mulig å blokkere dem som driver med slik hets. I sosiale media (f.eks. Facebook, Twitter) er det en enkel sak å bli kvitt dem som hetser eller "stalker" deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå