AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Og står helt fast på fargevalg til stua! Vi skal ha lys 1 stav parkett, og hvitt tak med spotter. Har ikke råd til nye møbler, og de vi har er sorte og/eller grå. Har ikke lyst på hvite vegger, føler ikke jeg kan ha grått Pga møblene. Vil ha en lys farge. Noen som har noen tips til farger jeg kan sjekke ut? Føler jeg har kikket i det som er av fargekart... Anonymkode: 605d4...e88
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Vi har fargen Laurbær, og er veldig fornøyd med den. Det er en nøytral og litt lys grønnfarge. Ser mye bedre ut i virkeligheten enn i et fargekart. Anonymkode: 2b29b...b38
Silje92 Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og står helt fast på fargevalg til stua! Vi skal ha lys 1 stav parkett, og hvitt tak med spotter. Har ikke råd til nye møbler, og de vi har er sorte og/eller grå. Har ikke lyst på hvite vegger, føler ikke jeg kan ha grått Pga møblene. Vil ha en lys farge. Noen som har noen tips til farger jeg kan sjekke ut? Føler jeg har kikket i det som er av fargekart... Anonymkode: 605d4...e88 åh det er så mange kule farger nå om dagen. Hvis du har svart og grått så kan du egentlig velge og vrake. noen farger du er ekstra glad i? Evt så kan du ha tre lyse vegger og en mørkere vegg, evt kalkmaling
Pikeliten Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, Silje92 skrev: åh det er så mange kule farger nå om dagen. Hvis du har svart og grått så kan du egentlig velge og vrake. noen farger du er ekstra glad i? Evt så kan du ha tre lyse vegger og en mørkere vegg, evt kalkmaling Har du navn/fargekode på fargene?
Pikeliten Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og står helt fast på fargevalg til stua! Vi skal ha lys 1 stav parkett, og hvitt tak med spotter. Har ikke råd til nye møbler, og de vi har er sorte og/eller grå. Har ikke lyst på hvite vegger, føler ikke jeg kan ha grått Pga møblene. Vil ha en lys farge. Noen som har noen tips til farger jeg kan sjekke ut? Føler jeg har kikket i det som er av fargekart... Anonymkode: 605d4...e88 Hva med minty breeze? Vet "alle" har den, men så er det jo en fin farge Eller ta en kikk på rosa/fersken, synes de gir varme til et rom. 1
Silje92 Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 2 timer siden, Pikeliten skrev: Har du navn/fargekode på fargene? Nei dessverre :/ men jeg er sikker på at en jernvarehandel kan hjelpe deg med det😊 matte farger er veldig kult, men du kan evt få med noen fargeprøver å male på veggen om du er usikker 🤔?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå