jukkapalme Skrevet 1. september 2025 #41 Skrevet 1. september 2025 Lur Venn skrev (Akkurat nå): Hmmm, her er det noe jeg ikke har fått med meg Er en fyr som heter Erik R ibsskog som er blogger eller noe sånt. Han har en litt særegen måte å skrive på, sånn som i denne tråden. Har skrevet en del kontroversielle innlegg så vidt jeg vet og det er ikke lov å nevne navnet hans her inne av en eller annen grunn. Derfor sensurerer kåge Blåbærkratt til blåbærkratt. Prøver man å skrive r ibsskog i ett ord blir det sensurert til blåbærkratt. Noe mer enn det vet jeg dessverre ikke, men sikkert mange som vet mer enn meg. Men var mye snakk om han her inne før.
Cid Skrevet 1. september 2025 #42 Skrevet 1. september 2025 jukkapalme skrev (10 minutter siden): Må være selveste Blåbærkratt i egen høye person! (Lurer på om kåge fortsatt sensurerer navnet til blåbærkratt, det får jeg snart se) Ble visst ikke det 😛 lurer på når det endret seg.
jukkapalme Skrevet 1. september 2025 #43 Skrevet 1. september 2025 Cid skrev (1 minutt siden): Ble visst ikke det 😛 lurer på når det endret seg. Jeg vet ikke, men er ganske mange år siden blitt. 2013, kanskje. Jeg var ikke så mye her inne på den tiden. Skrev ingenting, bare leste. Var på omtrent samme tid som de Ivar-ballong greiene herjet, tror jeg. Jeg hadde ingen bruker på den tiden, var bare «snyltegjest»😂
Cid Skrevet 1. september 2025 #44 Skrevet 1. september 2025 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke, men er ganske mange år siden blitt. 2013, kanskje. Jeg var ikke så mye her inne på den tiden. Skrev ingenting, bare leste. Var på omtrent samme tid som de Ivar-ballong greiene herjet, tror jeg. Jeg hadde ingen bruker på den tiden, var bare «snyltegjest»😂 Ivar ballong?
jukkapalme Skrevet 1. september 2025 #45 Skrevet 1. september 2025 Cid skrev (Akkurat nå): Ivar ballong? Ja. En greie som herjet her. Noen som hadde det veldig moro med å finne opp det uttrykket og bruke overalt her inne. Google ivar-ballong og det dukker opp masse tråder.
Cid Skrevet 1. september 2025 #46 Skrevet 1. september 2025 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Ja. En greie som herjet her. Noen som hadde det veldig moro med å finne opp det uttrykket og bruke overalt her inne. Google ivar-ballong og det dukker opp masse tråder. Kanskje vi skulle prøve å komme med våres egne nye uttrykk som Lurven-kumlokk eller Cidimidd. 1
jukkapalme Skrevet 1. september 2025 #47 Skrevet 1. september 2025 Cid skrev (Akkurat nå): Kanskje vi skulle prøve å komme med våres egne nye uttrykk som Lurven-kumlokk eller Cidimidd. Haha, ja! Det hadde vært gøy! Det Ivar-ballong greiene var jo ganske morsomt.
Cid Skrevet 1. september 2025 #48 Skrevet 1. september 2025 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Haha, ja! Det hadde vært gøy! Det Ivar-ballong greiene var jo ganske morsomt. Synd at i ikke var der.
Lur Venn Skrevet 2. september 2025 #49 Skrevet 2. september 2025 Cid skrev (18 timer siden): Kanskje vi skulle prøve å komme med våres egne nye uttrykk som Lurven-kumlokk eller Cidimidd. Cumlokk 1
Cid Skrevet 2. september 2025 #50 Skrevet 2. september 2025 Lur Venn skrev (12 minutter siden): Cumlokk Jim Cummings.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå