Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er deprimert. Orker lite, og er interessert i lite. Blir bare sliten av å lese ting, og føler det er et ork.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fastlegen :) 

Anonymkode: bf5e4...84b

• Liker 1
Gjest Epiphany
Skrevet

Ingen her inne kan gi deg et ordentlig svar på det. Kan hende du har kommet inn i en dårlig periode, har mangel på ulike vitaminer, har en annen lidelse som gir like symptomer osv. Vil anbefale deg å dra til legen for å få sjekket ulike ting, og eventuelt få en henvisning til en psykolog som kan gi deg en korrekt diagnose, om det er noe psykisk. 

Skrevet

Er ingen hensikt i å gå til fastlegen. Ingenting de kan hjelpe meg med. Det har jeg forsøkt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Briggs skrev:

Er ingen hensikt i å gå til fastlegen. Ingenting de kan hjelpe meg med. Det har jeg forsøkt.

Om ikke fastlegen tar deg alvorlig, så ber du om å få gå til en annen lege. Ta blodprøver, snakk med legen.

Hva kan et forum gi deg, som en lege ikke kan gi deg?

Anonymkode: 9849b...d6f

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om ikke fastlegen tar deg alvorlig, så ber du om å få gå til en annen lege. Ta blodprøver, snakk med legen.

Hva kan et forum gi deg, som en lege ikke kan gi deg?

Har prøvd det som er. Er ikke at de ikke tar meg "alvorlig".

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Briggs skrev:

Har prøvd det som er. Er ikke at de ikke tar meg "alvorlig".

Men?

Du er ikke deprimert, men vil gjerne være det?

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men?

Du er ikke deprimert, men vil gjerne være det?

Nå er jeg ikke helt med her. Beklager.

AnonymBruker
Skrevet

Vitaminer, mineraler, nok vann, nok søvn og mosjon (i tillegg til et variert kosthold uten for mye sukker) - det kan være en løsning for å se om du føler deg bedre. 

Spesielt D-vitamin kan være lurt å ta. Og tran. Tran er kjempelurt. 

Anonymkode: 1026c...525

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må flire litt av bildet ditt som ikke helt står i stil.. :)

Ellers har jeg samme spørsmål. Er lite interessert og lite aktiv. Vil liksom ingenting, men ingenting er spesielt fælt heller.. Kan depresjon utarte seg slik eller er man bare lei seg hele tiden?

Anonymkode: e30b1...f60

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vitaminer, mineraler, nok vann, nok søvn og mosjon (i tillegg til et variert kosthold uten for mye sukker) - det kan være en løsning for å se om du føler deg bedre. 

Spesielt D-vitamin kan være lurt å ta. Og tran. Tran er kjempelurt. 

Anonymkode: 1026c...525

Får jobbe litt med egostyrken slik at jeg kan jobbe litt med livsstilen, ja, vel.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må flire litt av bildet ditt som ikke helt står i stil.. :)

Ellers har jeg samme spørsmål. Er lite interessert og lite aktiv. Vil liksom ingenting, men ingenting er spesielt fælt heller.. Kan depresjon utarte seg slik eller er man bare lei seg hele tiden?

Anonymkode: e30b1...f60

Hvem vet. Depresjon er vel bare en definisjon på noe, som alt annet. Ingenting i veien for at man er "mer deprimert" (i en annen definisjon av ordet) enn en som er "deprimert" (med helsevesenets definisjon).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...