AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Noen med pollenallergi som blir ekstremt trøtte av det? Jeg har det, men er ikke så veldig plaget, så tar ikke noe medisin mot det. Den siste tiden har jeg vært veldig trøtt. Lurte på om allergipiller kan hjelpe, eller blir jeg bare enda sløvere? Anonymkode: 2e615...861
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Jeg blir veldig trøtt av pollen, i hvert fall. Enkelte medisiner har gjort meg ekstra trøtt, men Aerius fungerer fint. Anonymkode: 0cdd9...486
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Jeg er ikke kjempeplaget selv, jeg bare nyser endel, men jeg har også merket at jeg trenger mye mer søvn for tiden. Tar ikke allergimedisiner, siden jeg er så lite plaget. Anonymkode: 64f03...dbb
hanne_ Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 (endret) Godt å se at jeg ikke er alene, selv om det er kjipt. Får prøve allergipiller. Har resept på noen som heter Telfast eller noe, men har ikke tatt dem ut ennå. Endret 15. mai 2017 av hanne_
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Tretthet er jo et veldig diffust symptom. Kan være pollen, vitaminmangel, stress osv. En tur til legen kan jo hjelpe. Har du andre symptomer på pollenallergi? Anonymkode: 6efe0...a91
hanne_ Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tretthet er jo et veldig diffust symptom. Kan være pollen, vitaminmangel, stress osv. En tur til legen kan jo hjelpe. Har du andre symptomer på pollenallergi? Anonymkode: 6efe0...a91 Takk for svar! Nysing, kløe i øyne og tidvis pottetett nese. Alt starta samtidig i slutten av april. Var sprudlende og hadde masse energi før det. Enig i at det er diffust, men har ikke skjedd noen endringer i livet mitt i det siste som vil tilsi at jeg bør være trøtt og sliten. Tvert i mot bør jo sola og lyset gjøre meg mer opplagt. Syntes ikke det er vits å løpe til legen med mindre det vedvarer etter pollensesongen. Er bare på jakt etter erfaringer fra folk i samme situasjon for å avgjøre om jeg skal dra på apoteket for å hente ut en gigapakning med allergipiller eller ikke.
Sirah Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 Jeg er supertrøtt for tiden. Fullstendig tappet. Det er garantert pollen for det skjer hvert år på denne tiden
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #8 Skrevet 15. mai 2017 Jeg er også konstant trøtt for tiden. Går på Aerius og den blir man ikke trøtt av, så det er nok selve allergien som gjør det. Anonymkode: 2ee59...3b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå