Salka Skrevet 20. mai 2017 #61 Skrevet 20. mai 2017 2 minutter siden, Hanako skrev: Aldri smakt Pavlova. Høres ut som russisk brennevin Ikke jeg heller. Haha, russisk brennevin, det har jeg aldri tenkt over, men du har jo helt rett!
Hanako Skrevet 20. mai 2017 #62 Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Ikke jeg heller. Haha, russisk brennevin, det har jeg aldri tenkt over, men du har jo helt rett! Ikke sant? Ser for meg flaska, og eieren av den som sliter med å holde seg på beina
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #63 Skrevet 20. mai 2017 Hvis pavolova er harry, så er jeg harry med glede. Og min australske mann er veldig glad for at vi er så harry, for det er yndlingskaken hans. Bløtkake og marsipankake derimot kan jeg styre meg for. Anonymkode: d6da8...0d1 1
Antoinette Skrevet 20. mai 2017 #64 Skrevet 20. mai 2017 15 minutter siden, Salka skrev: Ikke jeg heller. Haha, russisk brennevin, det har jeg aldri tenkt over, men du har jo helt rett! Så du omtaler en av verdenshistoriens dyktigste ballerinaer som en alkoholiker kun fordi hun var russisk? Topp. Du viser hvertfall at her står det ikke på kunnskapen nei
Salka Skrevet 20. mai 2017 #65 Skrevet 20. mai 2017 2 minutter siden, Antoinette skrev: Så du omtaler en av verdenshistoriens dyktigste ballerinaer som en alkoholiker kun fordi hun var russisk? Topp. Du viser hvertfall at her står det ikke på kunnskapen nei Hallo, det var en spøk. Jeg trodde du av alle ville forstå spøk og sarkasme. Jeg vet da for faen at hun var en av verdens dyktigste ballerinaer, jeg er ikke født bak en stein heller. Hun jeg siterte som nevnte det mente det helt sikkert ikke alvorlig hun heller. Makan til humørløshet altså! 1
Antoinette Skrevet 20. mai 2017 #66 Skrevet 20. mai 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Jeg vet da for faen at hun var en av verdens dyktigste ballerinaer Du vet det nå - fordi jeg skrev det. 1
dillyduzit Skrevet 20. mai 2017 #67 Skrevet 20. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis pavolova er harry, så er jeg harry med glede. Og min australske mann er veldig glad for at vi er så harry, for det er yndlingskaken hans. Bløtkake og marsipankake derimot kan jeg styre meg for. Anonymkode: d6da8...0d1 Samme her.
Salka Skrevet 20. mai 2017 #68 Skrevet 20. mai 2017 (endret) 2 minutter siden, Antoinette skrev: Du vet det nå - fordi jeg skrev det. Jeg visste det faktisk. Så ikke vær frekk! Men jeg syntes det hun jeg siterte skrev var morsomt. Du tror tydeligvis jeg er dum, men der tar du feil gitt. Jeg trodde bedre om deg enn dette, har faktisk hatt sansen for deg. Endret 20. mai 2017 av Salka 1
Antoinette Skrevet 20. mai 2017 #69 Skrevet 20. mai 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Du tror tydeligvis jeg er dum, men der tar du feil gitt. Ikke nødvendigvis dum, bare fordomsfull med en snert rasisme. Alle russere er ikke alkoholikere.
Salka Skrevet 20. mai 2017 #70 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, Antoinette skrev: Ikke nødvendigvis dum, bare fordomsfull med en snert rasisme. Alle russere er ikke alkoholikere. Jeg vet da for faen det!!!!! Slutt og putt ord jeg aldri har sagt i munnen min! Alle svensker digger ikke danseband heller! Alle østfoldinger er ikke rånere! Fy faen, dette hadde jeg ikke trodd om deg. Jeg lo med på en morsom spøk, når ble det rasistisk og fordomsfullt? Hadde du sagt at mitt navn minnet om islandsk brennevin hadde jeg ledd høyt, ikke kalt deg fordomsfull og rasistisk! Gud bedre! 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #71 Skrevet 20. mai 2017 20 minutter siden, Antoinette skrev: Ikke nødvendigvis dum, bare fordomsfull med en snert rasisme. Alle russere er ikke alkoholikere. Er de ikke? Anonymkode: 18d76...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå