AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Jeg er en person som dusjer annenhver dag. Hvis jeg skal trene så venter jeg til jeg er ferdig med det, og hvis jeg og kjæresten har sex om kvelden så dusjer jeg om morgenen (tar en klut og vasker armhuler og underliv de dagene jeg ikke dusjer). Men kjæresten min er helt besatt føler jeg, dusjet i går kveld etter en lang biltur, så ingen av oss ville legge oss med turlukt i senga, men han dusjet igjen i dag tidlig før han dro på jobb, altså han kan da snart ikke ha igjen hud gidder ikke å si noe da han så klart bestemmer hvor mye han skal orke å dusje, bare følte at det ble litt ekstremt å dusje 2 ganger på 12 timer når det eneste han har gjort er å sove 😅 Flere som er slik? Hvorfor dusje så ekstremt mye? Anonymkode: f4bd2...e47 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Et par ganger i måneden Anonymkode: 34f25...2d6 1
dillyduzit Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Dusjer hver dag, selv om jeg har dusjet før jeg la meg, kan man svette i løpet av natten, og dermed er en dusj på morgningn også ideelt. Men som regel; hver dag, kveld. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Dusjer hver dag i teorien Så det blir stort sett hver dag, ikke mer enn 1-2 dager uten dusj med mindre jeg er veldig syk eller noe slikt. Anonymkode: 2033b...517
Antoinette Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Dusjer hver morgen og vasket håret annenhver dag (oftere på sommeren når det er ekstra varmt). Dusjer også etter trening, lengre fjellturer. konserter med masse folk etc. 2
Irja Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 Annenhver dag. Vasker kroppen med klut den andre dagen..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 Jeg tror det vanligste er å dusje hver dag, men det er absolutt ikke nødvendig for de fleste. Hadde også en kjæreste som etter min mening dusjet altfor ofte (minst en gang om dagen), og han luktet seriøst aldri svette selv om han hadde trent. Da er det bare hysteri. Jeg pleier å dusje og vaske håret annenhver dag hvis jeg ikke skal noe helt spesielt. Hvis jeg har trent eller gjort noe annet som gjør meg svett dusjer jeg selvsagt etterpå, men som regel blir det annenhver dag. De dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg ikke med klut heller, for det ser jeg ikke helt poenget med. Da kunne jeg like så godt tatt en dusj. Syns ikke jeg lukter vondt og har aldri hatt noen kjærester som har klaget. Hvis du bruker en god deodorant, undertøy/klær som puster og ikke svetter hele dagen er det ingen grunn til å dusje hver dag etter min mening. Anonymkode: 0e3e0...6ac 7
Hjertefisk Skrevet 15. mai 2017 #8 Skrevet 15. mai 2017 Jeg pleier som oftest å dusje hver dag. En kjapp dusj om morgenen hjelper meg å "våkne". Hender jeg dusjer både kveld og morgen, men har aldri hatt noen problemer med huden. Har ganske sterk luktesans, så legger godt merke til min egen (og dessverre andres) kroppslukt. Føler meg skikkelig ukomfortabel om jeg merker at jeg lukter litt svette, noe som ofte skjer siden jeg ofte er stressa. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. mai 2017 #9 Skrevet 15. mai 2017 Annenhver dag holder, det er hysteri å dusje hver dag.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #10 Skrevet 15. mai 2017 Jeg dusjer hver morgen og på kvelden igjen de dagene jeg trener. Har gjort det hele livet og kan ikke forestille meg å gå en dag uten å dusje. Jeg er mye i bevegelse og svetter en del, så det er helt naturlig å dusje ofte. Bruker milde såper og har aldri hatt problemer med huden. Det er bare noe dere som ikke gidder å dusje daglig liker å skylde på Anonymkode: ecd3d...7dc 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #11 Skrevet 15. mai 2017 Mottar dere som dusjer annenhver dag oralsex oftere enn dere dusjer eller oralsex dag 2? Anonymkode: 38ffd...ece
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #12 Skrevet 15. mai 2017 Dusjer ca hver 3-4 dag. De andre dagene vasker jeg meg. Å dusje/vaske hele kroppen hver dag mener jeg er helt unødvendig hvis man ikke trener, eller er veldig plaget med dårlig kroppslukt. Anonymkode: d864f...89b 3
Persephone Skrevet 15. mai 2017 #13 Skrevet 15. mai 2017 Jeg pleier å dusje annahver dag, men det kan gå så mye som 4 dager mellom hver gang. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #14 Skrevet 15. mai 2017 Dusjer annenhver dag. Og hvis jeg har trent eller blitt svett osv. Til oralsex spörsmålet. Det funker bare for meg om jeg er nydusjet. Kan ikke gå en halv dag en gang. Anonymkode: 70def...ac3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #15 Skrevet 15. mai 2017 Det er vanlig å dusje 1 gang om dagen til annenhver dag vil jeg si. Jeg dusjer hver dag uten unntak. Jeg svetter fordi jeg er aktiv og selv om andre ikke merker det synes jeg det er ekkelt selv. Jeg går til og fra jobb hver dag, går mye på jobb og trener i snitt 5 dager i uka. De dagene jeg ikke trener vasker jeg ikke håret da. 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dusjer ca hver 3-4 dag. De andre dagene vasker jeg meg. Å dusje/vaske hele kroppen hver dag mener jeg er helt unødvendig hvis man ikke trener, eller er veldig plaget med dårlig kroppslukt. Anonymkode: d864f...89b Da trener du ikke mange dager i uka når du dusjer så sjeldent, og du kan heller ikke være særlig aktiv de dagene du ikke trener. Anonymkode: 2205a...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #17 Skrevet 15. mai 2017 Normalt to ganger om dagen. Trener eller er i aktivitet hver dag, så da blir det en dusj på ettermiddagen. Morgenen er mer en vane - trenger dusjen for å våkne opp, og liker følelsen av å være helt fresh på jobb. Har aldri tørr eller irritert hud, så da ser jeg heller ikke problemet. Anonymkode: 87356...23e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #18 Skrevet 15. mai 2017 Annenhver dag, på kvelden. Noen ganger hver tredje dersom jeg kun er hjemme og ikke trenger å vise meg noen steder. Anonymkode: 5b53f...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #19 Skrevet 15. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da trener du ikke mange dager i uka når du dusjer så sjeldent, og du kan heller ikke være særlig aktiv de dagene du ikke trener. Anonymkode: 2205a...fcf Jeg trener ikke i det hele tatt og er ikke spesielt aktiv heller. Anonymkode: d864f...89b 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #20 Skrevet 15. mai 2017 Jæskla eklinger. Dere stinker selvom dere ikke tror det selv. OPPEGÅENDE MENNESKER DUSJER HVER DAG!!!!! Anonymkode: 02c7b...014 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå