AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Vurderer å bli med foreldrene mine på ferie. Men det kan bli litt kjedelig å være me dem i lengden. Er det noen som har gjort det samme å blitt kjent med noen på egen alder? 18+. Isåfall hvilke destinasjoner? Anonymkode: d677d...c43
Gjest Linaria Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Jeg pleier å bo på vandrerhjem for å bli kjent med folk. Du kan også være med i facebookgrupper for folk som reiser mye. Det er folk overalt man gjerne kan bli kjent med om man er åpent for sånt.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 6 minutter siden, Linaria skrev: Jeg pleier å bo på vandrerhjem for å bli kjent med folk. Du kan også være med i facebookgrupper for folk som reiser mye. Det er folk overalt man gjerne kan bli kjent med om man er åpent for sånt. Lurt, selv om det blir vanskelig å ta med familien på vandrerhjem hehe Anonymkode: d677d...c43
Gjest padawan Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Mange steder arrangeres det walking tours hvor det er lett å komme i kontakt med andre.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 14 minutter siden, padawan skrev: Mange steder arrangeres det walking tours hvor det er lett å komme i kontakt med andre. Er bare redd at den typiske ungdommen ikke gidder å dra på slikt Anonymkode: d677d...c43
Gjest Linaria Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurt, selv om det blir vanskelig å ta med familien på vandrerhjem hehe Anonymkode: d677d...c43 Er ofte vandrerhjemmene arrangerer pub crawl du kan bli med på, f.eks., og mange av dem har tilhørende barer hvor du kan henge.
Gjest padawan Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare redd at den typiske ungdommen ikke gidder å dra på slikt Der tar du feil.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 I USA bruker mange meetup.com Jeg har møtt mange venner gjennom dette. Anonymkode: a9456...012
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #9 Skrevet 17. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: I USA bruker mange meetup.com Jeg har møtt mange venner gjennom dette. Anonymkode: a9456...012 Det høres ut som en god ide Anonymkode: d677d...c43
Aviale Skrevet 19. mai 2017 #10 Skrevet 19. mai 2017 Couchsurfing har en app til telefonen, og forskjellige grupper/forum for ulike steder i verden, på PC er det bare å søke etter stedet du skal til. På appen har jeg hørt det er noe som heter hangouts der man kan registrere seg som tilgjengelig for å henge med folk I flere byer har de også CS-meetups med jevne mellomrom, der reisende kan møte lokale folk. Det er lett å registrere seg, bare pass på at personer du vil møte har gode referanser (en "anmeldelse" fra andre).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå