Gå til innhold

Flytte barn i barneskolealder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal flytte fra en by til en annen. Har nå klart å kjøpe et hus, men kjenner jeg er usikker på om vi har havnet på rett sted da vi er ukjente. Hva hvis vi ikke trives og må bytte skole, igjen? Jeg gruer meg så enormt til å flytte barna fra der vi er nå, men vi er nødt pga. jobb.

Noen som har erfaringer med det å flytte, og evt. flere ganger? Jeg har rett og slett litt panikk og vondt i kroppen om dagen, gruer meg sånn og er så redd det for at det blir feil. Helt grusomt dette...

Anonymkode: 1ef68...f6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Ikke helt samme situasjon, men vi skal flytte til sommeren og har også skolebarn. Vi har mange kjente der vi skal flytte da, så er rimelig sikre på at dette blir siste og eneste flytting i skolealder, men jeg gruer meg også veldig til å rive barna opp fra der vi bor nå, selv om det alt i alt et dem riktige løsningen. Vi har besøkt skolen de skal begynne på, og tenker det er viktig for forutsigbarheten. Da har de et ansikt på læreren, har møtt klassen og vet hvordan skolen ser ut. Jeg tror nok de fleste barn med normale forutsetninger klarer en flytting i skolealder, men ville nok bestrebet meg på å unngå flere.

Anonymkode: f75c5...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...