Gå til innhold

Komme over eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 mnd siden brudd. Vi har en unge sammen og må derfor treffes innimellom.  Jeg har: 

- festet 

- trent 

- Vært sosial så mye jeg kan 

- hatt sex med fire forskjellige på 6 mnd. (Er jeg løs på tråden da?)

og jeg har datet, traff en fyr men har kommet frem til at jeg ikke har følelser for han etter 8-9 treff. Kommer sikkert aldri møte noen igjen. Blir jo uansett så jævlig skuffa om the end! Sikkert for ødelagt til å ever bli forelska! Btw: Tinder er no dritt!😓

Hilsen ensom og alene, K28🤐

Anonymkode: b3f20...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her.........Men seks måneder - ikke rart du ikke er helt over det enda. Det er kort tid.. God kjemi og forelskelse vokser ikke på trær. Se for deg at du traff en bestevenninne hver gang du gikk ut av døra - det skjer ikke ;) 

Anonymkode: 8886b...b28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.........Men seks måneder - ikke rart du ikke er helt over det enda. Det er kort tid.. God kjemi og forelskelse vokser ikke på trær. Se for deg at du traff en bestevenninne hver gang du gikk ut av døra - det skjer ikke ;) 

Anonymkode: 8886b...b28

Takk❤ vil egentlig ikke ha han tilbake heller, men er så bitter for hvordan ting endte og tidspunktet og alt det skjedde på...

Anonymkode: b3f20...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk❤ vil egentlig ikke ha han tilbake heller, men er så bitter for hvordan ting endte og tidspunktet og alt det skjedde på...

Anonymkode: b3f20...04f

Nr 1: Gi slipp på bitterheten! nr2 : len deg tilbake litt og slapp av, gi deg selv litt tid til å være alene og trives med deg selv. Nr3: ikke søk bekreftelse fra andre menn, men finn den bekreftelsen i deg selv. Ting har en tendens og ordne seg av seg selv når vi ikke streber for hardt etter det😉 lykke til

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble det slutt og hvem gjorde det slutt? Kan det bli dere igjen?

Hvorfor ligger du med så mange, og hvorfor er du på Tinder? Hvordan klarer du det når du nesten nylig har hatt et brudd med barn? 6 mnd er ingenting, og man må tåle å kjenne på sorg. Dere hadde et forhold, du fikk barn med han, sånt tar TID. Ikke være så desperat med å date flest mulugm da finner du ikke en ny. Jeg tror du heller skal se innover deg selv, hva du kan gjøre for å føle deg bedre alene i deg selv, finne styrken i deg selv. Ikke søke utenfor deg selv, men i deg selv.

Anonymkode: 06d6a...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble det slutt og hvem gjorde det slutt? Kan det bli dere igjen?

Hvorfor ligger du med så mange, og hvorfor er du på Tinder? Hvordan klarer du det når du nesten nylig har hatt et brudd med barn? 6 mnd er ingenting, og man må tåle å kjenne på sorg. Dere hadde et forhold, du fikk barn med han, sånt tar TID. Ikke være så desperat med å date flest mulugm da finner du ikke en ny. Jeg tror du heller skal se innover deg selv, hva du kan gjøre for å føle deg bedre alene i deg selv, finne styrken i deg selv. Ikke søke utenfor deg selv, men i deg selv.

Anonymkode: 06d6a...b54

Manglende kommunikasjon bla. Og vi er altfor forskjellig egentlig, kort sagt.. Han slo opp og nå er jeg så sint fordi han er kald, likegyldig og drittsekk. Ikke han som en gang var min bestevenn. Har vel datet og ligget med såpass mange i desperat forsøk på å få det bedre  (?) med meg selv når ingenting annet har fungert. Tenkt at en ny forelskelse vil overskygge den gamle. Vetta faen. Når jeg ikke møter han går ting bra, men så møtes vi og jeg får en knekk og er tilbake til start, bitter som juling.. Det er tungt å være sint på noen. Vurderer psykolog. Venner støtter meg, men det hjelper liksom ikke.

Anonymkode: b3f20...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Manglende kommunikasjon bla. Og vi er altfor forskjellig egentlig, kort sagt.. Han slo opp og nå er jeg så sint fordi han er kald, likegyldig og drittsekk. Ikke han som en gang var min bestevenn. Har vel datet og ligget med såpass mange i desperat forsøk på å få det bedre  (?) med meg selv når ingenting annet har fungert. Tenkt at en ny forelskelse vil overskygge den gamle. Vetta faen. Når jeg ikke møter han går ting bra, men så møtes vi og jeg får en knekk og er tilbake til start, bitter som juling.. Det er tungt å være sint på noen. Vurderer psykolog. Venner støtter meg, men det hjelper liksom ikke.

Anonymkode: b3f20...04f

Nei, der blir aldri oss igjen. 

Anonymkode: b3f20...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Manglende kommunikasjon bla. Og vi er altfor forskjellig egentlig, kort sagt.. Han slo opp og nå er jeg så sint fordi han er kald, likegyldig og drittsekk. Ikke han som en gang var min bestevenn. Har vel datet og ligget med såpass mange i desperat forsøk på å få det bedre  (?) med meg selv når ingenting annet har fungert. Tenkt at en ny forelskelse vil overskygge den gamle. Vetta faen. Når jeg ikke møter han går ting bra, men så møtes vi og jeg får en knekk og er tilbake til start, bitter som juling.. Det er tungt å være sint på noen. Vurderer psykolog. Venner støtter meg, men det hjelper liksom ikke.

Anonymkode: b3f20...04f

Men det hjelper deg ikke å ligge med andre når du tydeligvis ikke er over han. Det blir selvdestruktivt, ser du ikke det? Vet han at du har ligget med mange etterpå?

Du må beskytte deg selv. Ta vare på deg selv.  Vise at du har selvkjærlighet og at han kan angre på at han ikke satset på deg, men også for din egen del. Det er ikke sikkert det er så lurt å feste så mye. Virker som du prøver å dekke over vonde følelser, istedenfor å erkjenne de, og jobbe med de. Hva med å begynne på et kurs, ta opp et studie, en interesse, en hobby, utvikle deg og dine evner?

Anonymkode: 06d6a...b54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det hjelper deg ikke å ligge med andre når du tydeligvis ikke er over han. Det blir selvdestruktivt, ser du ikke det? Vet han at du har ligget med mange etterpå?

Du må beskytte deg selv. Ta vare på deg selv.  Vise at du har selvkjærlighet og at han kan angre på at han ikke satset på deg, men også for din egen del. Det er ikke sikkert det er så lurt å feste så mye. Virker som du prøver å dekke over vonde følelser, istedenfor å erkjenne de, og jobbe med de. Hva med å begynne på et kurs, ta opp et studie, en interesse, en hobby, utvikle deg og dine evner?

Anonymkode: 06d6a...b54

Studerer allerede i tillegg til full jobb. Mer fritid har jeg ikke tid til rett og slett😊 Som sagt er jeg også mamma. Nei, han vet sikkert ikke jeg har ligget med flere. Hvorfor skulle jeg opplyst han om det? 

Anonymkode: b3f20...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Studerer allerede i tillegg til full jobb. Mer fritid har jeg ikke tid til rett og slett😊 Som sagt er jeg også mamma. Nei, han vet sikkert ikke jeg har ligget med flere. Hvorfor skulle jeg opplyst han om det? 

Anonymkode: b3f20...04f

Selvfølgelig skal du ikke si det til han! Lurte bare på om han visste...

Jeg prøvde å gi deg råd, til å gå mer inn i deg selv, ikke søke sketrne bekreftelser, for du spør hvordan komme over eksen, og da har du en kjærlighetssorg. Da vil det ikke hjelpe å ligge med andre gutter/menn. 

Har dere mye kontakt?

Hva med å minimere kontakten til kun barnet, ellers ikke se på hva han gjør, slett han fra sosiale medier etc.

Anonymkode: 06d6a...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skal du ikke si det til han! Lurte bare på om han visste...

Jeg prøvde å gi deg råd, til å gå mer inn i deg selv, ikke søke sketrne bekreftelser, for du spør hvordan komme over eksen, og da har du en kjærlighetssorg. Da vil det ikke hjelpe å ligge med andre gutter/menn. 

Har dere mye kontakt?

Hva med å minimere kontakten til kun barnet, ellers ikke se på hva han gjør, slett han fra sosiale medier etc.

Anonymkode: 06d6a...b54

Vi har hatt litt for mye kontakt i det siste ja. Det har nok gitt meg litt falske forhåpninger og så slår virkeligheten inn. Heretter skal jeg kun møte han ifb med samvær. Sniker aldri i Fb-profilen hans da han er lite aktiv der, men har han på messenger. Bør slette han der kanskje? Har vel bare unnskyldt meg med at det er mere praktisk å ha han der. 

Han har prøvd seg mange ganger på sex etter det ble slutt. 

Anonymkode: b3f20...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...