AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Del Skrevet 14. mai 2017 Hei Jeg har nylig flyttet til Oslo, og kjenner svært få her. Har derfor tenkt mye på å melde meg som frivillig en eller annen plass for å bli kjent med litt folk, eventuelt melde meg inn i noe hvor jeg kan treffe folk (har f.eks. tenkt mye på Human-etisk forbund). Lurer derfor på om noen har noen tips til meg. Har vært litt frivillig før (da i forbindelse med arrangementer som kun gikk over 2-3 uker), og merker at det er stor forskjell; noen plasser er det mye rot, lite forutsigbarhet og stress forbundet med å delta, så vil helst unngå det. I tillegg har jeg en jobb som tidvis krever at jeg jobber litt overtid, og som nyutdannet vil jeg ikke bare si nei når jeg blir spurt om dette. Er derfor fint om det er et sted med litt fleksibilitet. Anonymkode: 44121...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Del Skrevet 14. mai 2017 Har du sjekket ut frivillig.no? https://frivillig.no/?index=mission&c=03 Det spørs jo også hva du vil jobbe frivillig med, så er vanskelig å komme med forslag om du ikke er mer spesifikk. Anonymkode: ca7f2...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå