Gå til innhold

Hormonspiral og deprimert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For litt over ett år siden fikk jeg satt inn hormonspiral. Litt før dette fikk jeg en depresjon. Nå, over ett år etter sliter jeg fortsatt med depresjon. Har fått masse behandling, men det går liksom ikke over. Kan det være hormonspiralen som opprettholder depresjonen? Så nemlig i dag at depresjon sto som vanlig bivirkning på hormonspiral. Kan det virkelig være den?

Anonymkode: 22b70...59c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen depresjoner varer i mange år, uten spiral innblandet. At din er der fremdeles samtidig med at du tilfeldigvis har spiral, ville jeg ikke satt i sammenheng siden du hadde depresjonen før spiralen. Men du får prøve å ta den ut da, og se hva som skjer etter det? Om du blir bedre eller ei?

Anonymkode: d566a...6b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke bruke hormonspiral. Blir deprimert av hormonforandringen! Så det kan være den!

Anonymkode: b1224...f2d

AnonymBruker
Skrevet

Les mye om mirena hormonspiral på nett - det er mye du er ikke fortalt her i Norge.  Fikk alvorlig bivirkninger fra denne og kommer aldri til å bruke hormonprevensjonen igjen.  

Anonymkode: 566c2...e78

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde depresjonen fra før så vil jeg ikke tro denne har skylden. Men det kan man jo ikke vite. Slutt med den, så finner du det ut.

Anonymkode: b1a21...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...