Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 Hei. Jeg fikk ministepper til jul. Bare lurer på hvor ofte og lenge jeg må bruke den for at det skal ha effekt??? Skal bare "stramme" opp litt...
@riel Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Akkurat hvor mye den strammer opp vet jeg nå ikke. Gjerne i benmusklaturen, men skal du stramme opp i overkroppen må nok andre styrkeøvelser til. Men den fungerer jo greit til utholdenhetstrening, og fettforbrenning hvis du gjør en skikkelig innsats på den, og det er sundt for kropp og helse- de der magiske 10 000 skritta til dagen som skal gjøre deg sunn og frisk.
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 Jeg har provsert folk her før med å påstå dette, men jeg holder fast på min tvil om hvorvidt en ministepper tilbyr noe særlig effekt. Tror iallefall den er best for dem som er ganske utrente. Og det er nok ganske stor forskjell på dem, en ministepper fra en sportsbutikk er myyye bedre og kan gi myyyye bedre trening enn en til 299,- fra prix.Se etter en der du kan veksle mellom flere innstillinger. Det kommer jo ofte ned til hvor mye du tar i. Du må nok også trene en god stund hver gang du bruker den, 10 min foran tv2-nyhetene holder ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå