Gå til innhold

Ingen kvinner liker meg

Fremhevede innlegg

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
På 5/15/2017 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Det at du sier at du er tilbakeholden og en "angstig personlighet" er nok noe som utgjør mer her enn det at du er overvektig. Og hvis du blir mer selvsikker, og åpner deg for andre så blir du med en gang mer attraktiv. Jeg velger en snill og smart bamse med glimt i øyet fremfor en slank muskelmann uten særlig personlighet any day. 

Og når du lærer å bli glad i deg selv, på innsiden, at du er fornøyd med hvordan du er som person så er det noe som varer livet ut :) Ytre skjønnhet er flyktig..

Anonymkode: 21aa4...046

Jeg er enig med deg i dette, men problemet er at ts gjerne må snakke med opptil flere kvinner som behandler han som luft før han møter på en kvinne som deg. Når man er den som må stå for initiativene blir det en del avvisninger.  Det gjør noe med psyken til et menneske når man gang på gang blir behandlet som om man ikke er verdt noen ting. Det hjelper ikke at man føler seg tipp topp dersom man møter på en vegg hver gang man prøver å snakke med det motsatte kjønn. Å ikke bli brutt ned av det krever veldig sterk psyke. Ts trenger ikke å bli en muskelmann, men han vil helt klart minke antall dårlige opplevelser om han blir normalvektig. Det å få inn en god opplevelse her og der er ganske viktig for å holde mote oppe. 

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...