Gå til innhold

Ingen kvinner liker meg

Anbefalte innlegg

Gjest Samuelsen
Skrevet

Jeg har et stort problem, kvinner generelt liker meg ikke. Det er ikke så ofte jeg prater med noen, men så er de ikke så interessert i å prate med meg heller. Har høy utdannelse og skal snart begynne i jobb, håper at arbeid og penger kan gi meg bedre selvfølelse og kanskje litt bedre dametekke. Det er klart at penger og status er mindre viktig i dag, men kanskje det kan hjelpe litt. Når det gjelder utseende er jeg overvektig, prøver å jogge en del og spise litt sunnere slik at jeg går ned i vekt. Ellers er jeg nok ikke så veldig ansikts-pen og har en angstfull personlighet.

Prøver hardt og forandre meg selv og bli mer attraktiv. Hvilke tips kan dere gi meg? :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb med å bli glad i deg selv.

Hvis "angstfull personlighet" slår over i "påtrengende", "needy" eller "masete" så er det lite sjarmerende overfor de fleste kvinner. Hva angår overvektig så kommer nok det an på grad av overvekt og hva kvinnen liker, noen liker litt å ta i, andre ikke. Hvis du mistrives med overvekten din og det et utganspunktet for å gjøre noe med det så er det en bra ting, for det vil bygge opp under måten du ser på deg selv på. Dessuten er utseendet det vi først legger merke til så med færre kilo er det ikke urimelig å anta at du vil fange interessen hos noen fler kvinner enn du gjør som overvektig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-Ikke nevn til kvinner at andre kvinner ikke liker deg :) det er en deal breaker!

-Nøkkelen til vektnedgang er kalorier inn = kalorier ut. Sunn mat er bra, men man må forbrenne mer enn man spiser for å gå ned i vekt

-Trening utenom kosthold er kjempe bra. Eventuelt spe på med litt lett styrke også?

-Dersom du ikke har noen hobby så skaff deg det :) Gaming, se på fotball, slappe av, er ikke særlig interessant 

-Vær hyggelig mot alle uansett om det er date-materiale eller ei, og når du er hyggelig aldri forvent å få noe tilbake 

-Overfladiske ting som klesstil og hårfrisyre kan gjøre et bitte lite utslag. Hovedregelen er å kle seg pent, men casual, og ha orden på håret 

-Humor har mye å si. Selvsagt er ikke alle morsomme av natur, men det du kan gjøre er å prøve å være litt morsom eller veldig optimistisk. Eventuelt bruke andre som forsøkskaniner for å se hva som fungerer :) 

Mulig at du følger flere punkter allerede 

Anonymkode: 7023a...d91

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Samuelsen skrev:

Jeg har et stort problem, kvinner generelt liker meg ikke. Det er ikke så ofte jeg prater med noen, men så er de ikke så interessert i å prate med meg heller. Har høy utdannelse og skal snart begynne i jobb, håper at arbeid og penger kan gi meg bedre selvfølelse og kanskje litt bedre dametekke. Det er klart at penger og status er mindre viktig i dag, men kanskje det kan hjelpe litt. Når det gjelder utseende er jeg overvektig, prøver å jogge en del og spise litt sunnere slik at jeg går ned i vekt. Ellers er jeg nok ikke så veldig ansikts-pen og har en angstfull personlighet.

Prøver hardt og forandre meg selv og bli mer attraktiv. Hvilke tips kan dere gi meg? :) 

Hvordan merker du at damene ikke liker deg, og hvordan er du i en typisk samtale?

Gjest Samuelsen
Skrevet

Jeg merker at de ikke liker meg på ansiktsuttrykk og fordi de sjeldent tar initiativ til å prate med meg, det er stort sett jeg som prater.

AnonymBruker
Skrevet

"Angstfull personlighet" er nok den største utslagsgiveren her, med overvektig på andreplass (avhengig av hvor mye). Ville anbefalt deg å legge an et skikkelig treningsregime, ikke bare jogging. Styrketrening vil gi deg bedre holdning og selvfølelse.

Hvordan er du sosialt med menn?

Anonymkode: f73e1...c0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Du trenger for øvrig ikke trene for å gå ned i vekt. Dersom du spiser mindre vil du gå ned i vekt. Er selv normal og nesten undervektig og jeg trener aldri. Jeg bare spiser ikke så mye. Man får litt strammere og sunnere kropp av å trene da, så det er alltid bedre

Ha god hygiene, men ikke spray deg ihjel med parfymer. Bedre med en nøytral eller mild deo etter en god dusj

Ha en ok hårsveis og kle deg ok. Legg merke til om kroppen din ser bedre eller verre ut i de klesplaggene du bruker, og vært litt obs på å ikke se helt merkelig ut. Du trenger ikke være mote-jens, men litt bevisst må du nok være. 

Ellers må du nok lære deg å ha en selvtillit som kommer innenfra, da vil du automatisk bli tryggere på deg selv og virke mindre desperat og needy. Om det er veldig ille, så kan det være bra for deg å snakke med en psykolog. Om du kan finne venner på nett der du kan bli litt tryggere på deg selv kan det være positivt. Lettere å bli tryggere på seg selv om man finner et miljø der folk liker en

Anonymkode: 33458...500

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 23, så har litt tid på å jobbe med meg selv før jeg blir for gammel. 

Anonymkode: d9786...689

Gjest Samuelsen
Skrevet

Personen ovenfor er meg

Skrevet
2 timer siden, Samuelsen skrev:

Tror ikke Norske kvinner er rette markeds arena for deg, det er ikke slik at de plutselig vil gi deg masse selvtillit og alt er bra.

Du trenger noen gode referanse opplevelser, ville tatt meg en lengre ferie i Russland f.eks. Masse vakre damer med en kultur hvor det er vanlig at de tar masse initiativ. Der er det nærmest motsatt, at de tar mer initiativ enn mannfolka. En del pga det store kvinneoverskuddet selvsagt men beside the point :)

Du kan fortsette å satse her hjemme selvsagt, men tror nok du må ta noen selvutviklings steg før du er klar her på hjemmebane.
Norske damer er ganske kresne, vandt med mange menn rundt seg og at de får det som dem vil. Da blir det vanskelig for deg å slå igjennom og bli førstevalget i en konkurranse med masse andre menn her. 

• Liker 1
Gjest Samuelsen
Skrevet
20 minutter siden, Xcase33 skrev:

Tror ikke Norske kvinner er rette markeds arena for deg, det er ikke slik at de plutselig vil gi deg masse selvtillit og alt er bra.

Du trenger noen gode referanse opplevelser, ville tatt meg en lengre ferie i Russland f.eks. Masse vakre damer med en kultur hvor det er vanlig at de tar masse initiativ. Der er det nærmest motsatt, at de tar mer initiativ enn mannfolka. En del pga det store kvinneoverskuddet selvsagt men beside the point :)

Du kan fortsette å satse her hjemme selvsagt, men tror nok du må ta noen selvutviklings steg før du er klar her på hjemmebane.
Norske damer er ganske kresne, vandt med mange menn rundt seg og at de får det som dem vil. Da blir det vanskelig for deg å slå igjennom og bli førstevalget i en konkurranse med masse andre menn her. 

Nå er ikke jeg så fryktelig gammel da, og de jeg møter er ikke direkte stygge med meg. Tror jeg burde bli mer sosial, omgås nye personer. Skal sikkert flytte til sommeren, så det hadde nok vært lurt å være ekstra sosial da.

• Liker 2
Gjest Samuelsen
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Angstfull personlighet" er nok den største utslagsgiveren her, med overvektig på andreplass (avhengig av hvor mye). Ville anbefalt deg å legge an et skikkelig treningsregime, ikke bare jogging. Styrketrening vil gi deg bedre holdning og selvfølelse.

Hvordan er du sosialt med menn?

Anonymkode: f73e1...c0c

Jeg er litt tilbaketrukken, det skal jeg innrømme. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 23, så har litt tid på å jobbe med meg selv før jeg blir for gammel. 

Anonymkode: d9786...689

Da er du for ung til å trekke konklusjoner som at ingen jenter liker meg....det er alt for tidlig til å tro det.

Anonymkode: 1d701...f65

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Du har ikke vondt av å begynne å løfte vekter heller ts. Se på joggingen og treningen som en investering som du til slutt vil få mye ut.

Hovedmålet burde uansett være å bli en fin omgjengelig fyr. Man kan trene og bli fit, men om man ikke sosialiserer seg og møter damer så har det egentlig ingenting å si.

De damene som ikke er interessert i å snakke med deg, hvor er det du møter de?

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Ned i vekt, opp i muskelmasse, helt ny garderobe, ny frisyre, blek tenner, få glød i huden. 

Anonymkode: b27b3...c96

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ned i vekt, opp i muskelmasse, helt ny garderobe, ny frisyre, blek tenner, få glød i huden. 

Kom med det tipset til jenter her inne, og 99% av KG vil lynsje deg:P

Anonymkode: 78044...a24

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom med det tipset til jenter her inne, og 99% av KG vil lynsje deg:P

Anonymkode: 78044...a24

Det er samme tipset jeg gir til kvinner her inne. Bare at jeg tar vekk den om muskelmasse og legger på "lær deg å sminke deg fint". Har aldri fått kommentarer på det før :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at flesteparten her inne kommenterer dette med vekten. Noe som egentlig irriterer meg litt. Du kommer mye lengre med å bli mer glad i deg selv. Selvfølgelig får man en boost om man blir slankere og kjekkere, men alle har flaws, og hvis man skal henge seg opp i eget utseende og koble all form for selvfølelse opp mot hvordan man ser ut, så får man lettere problemer når man blir eldre. 

Det at du sier at du er tilbakeholden og en "angstig personlighet" er nok noe som utgjør mer her enn det at du er overvektig. Og hvis du blir mer selvsikker, og åpner deg for andre så blir du med en gang mer attraktiv. Jeg velger en snill og smart bamse med glimt i øyet fremfor en slank muskelmann uten særlig personlighet any day. 

Og når du lærer å bli glad i deg selv, på innsiden, at du er fornøyd med hvordan du er som person så er det noe som varer livet ut :) Ytre skjønnhet er flyktig..

Anonymkode: 21aa4...046

AnonymBruker
Skrevet

bedre å være glad å livlig enn trist og pen

Anonymkode: 54c1f...ad3

Skrevet
På 14.5.2017 den 13.09, AnonymBruker skrev:

-Nøkkelen til vektnedgang er kalorier inn = kalorier ut. Sunn mat er bra, men man må forbrenne mer enn man spiser for å gå ned i vekt

Fasit, du kan trene til du  blir grønn i trynet, spise mindre er det som avgjør alt. Er akkurat der selv, trener mye nå og blåser mange på egen alder angående utholdenhet, men vekten bestemmes av akkurat det du  her sier, mindre inn en det du forbrenner, underverker !!!!!!!!!!!!!!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...