Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei 
Jeg har hatt problemer med leggene i ca 2 år nå. Det begynte med senebetennelse i leggene da jeg gikk på friidrett og trente hver dag en periode. Treneren jeg hadde sa det var senebetennelse og jeg måtte ise og teipe før hvert stevne. I ettertid har det utviklet seg til smerter bak i leggmusklene når jeg løper/trener. Det er ikke mye som skal til før jeg får skikkelige smerter i leggmusklene og det føles som det bare strammer seg og jeg får nesten en melkesyre/krampefølelse. Jeg har mistet treningsglede på grunn av dette for nesten hver gang jeg er på joggetur/løper, spesielt i oppoverbakker er det skikkelig vondt så jeg må bare stoppe. Dette var aldri et problem før. Jeg har som regel vondt lenge etterpå også.  Har gått til legen med det, som sa det var belastningsskade og jeg fikk voltaren som jeg måtte ta i to uker. Fikk beskjed om å ta det rolig i 2 uker etter det. Dette hjalp egentlig bare der og da.. Dette er ett år siden og jeg har fortsatt problemer med det. Får også vondt dersom jeg trener styrkeøvelser for leggene, derfor har jeg unngått dette. Har jobbet litt som ekstrahjelp servitør også, og har som oftest  hatt smerter i leggene etter jobb. Og generelt hvis jeg har gått mye.. Aner ikke hva jeg skal gjøre og det er utrolig kjipt. Det hjalp ikke særlig sist jeg gikk til legen, vet ikke om det er så mye hun kan gjøre. Jeg er hvertfall fortvilet, og lurer på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette. 
Håper noen har noen råd for hvordan det kan bli bedre eller hva jeg kan gjøre 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...