Gå til innhold

Noen som har Electrolux Assistent?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har Electrolux Assistent. Er dere fornøyde? Takler den f.eks. en vanlig bolledeig?

Anonymkode: b67af...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, og den står til og med i eget skap med hylle som enkelt kan løftes, på kjøkkenet.  Likevel sveiver jeg sammen både brøddeiger, kjøttfarser osv. for hånd..  Derfor følger jeg her, og håper som deg, på tips om hva den kan brukes til :) 

Skrevet

Yes, klart den gjør. Er genial til gjærdeig, klarer store porsjoner! Superfornøyd med min! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi så bra. Det er den "nye" dere snakker om ikke sant? Ikke den gamle som nå heter Ankarsrum og ikke den som heter Assistent Pro? For jeg ble fristet av at den koster under 2000 kr og det er ganske mye billigere enn de fleste andre kjøkkenmaskiner så jeg ble litt skeptisk. Kjempeflott hvis dere har god erfaring. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er den det er linket til. :Nikke:

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er den det er linket til. :Nikke:

Det er 26 brukeranmeldelser på den nettsiden det er linket til som du kan lese. Den første personen skriver at det er et minus at den tar dårlig i kantene på bollen, og at bollen til maskinen ikke kan vaskes i maskin engang...

Skrevet

Den er helt grei, men jeg ville gjerne hatt en som har større kapasitet. En bolledeig går fint, men jeg liker å lage mye når jeg først baker. Men god maskin til den prisen! Brukes ganske ofte hos oss. Men den er useless den lille bollen 🙊 Alt bare spruter over kantene. Husker ikke om det fulgte med sånn beskyttelsedeksel som jeg har sett på iallefall kitchenaid. Hvis det gjorde har jeg iallefall rotet det bort :P Og du må bruke slikkepott for å skrape ned, jeg ville gjerne hatt en maskin hvor jeg slipper det. Vet det også finnes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...