Gå til innhold

Sexleketøy for menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er Kevins rapport over leketøy han har forsøkt:

Penisring – litt skummelt. Den ikke-regulerbare klemte til (auch...) og jeg tok ingen sjanser og fjernet den raskest mulig. Den justerbare var bedre, men jeg vil jo ikke si at penis ble særlig pen under bruk. Oppblåst og med kraftige blodårer, men den føltes og så tjukkere ut. Ble ubehagelig etter 20 minutter.

Penispumpe – merkelig innretning, ikke helt behagelig, og reisningen ble merkelig. Penis ble stiv, men ikke skikkelig hard. Reisningen ble veldig kunstig på en måte.

Vibrator – rimelig intens å ha på hodet på penis, og altfor intens å ha på det gode punktet under penishodet. Ok å føre opp og ned på penisskaftet, men ga meg ikke mye. Ok å ha inn der bak, men ikke noe mer enn ok....

Dildo – Hvorfor leke med en slik for min del? Ga meg ingenting.

Buttplugg – Se dildo.

Fleshlight – Herlig trang og god. Er vel den beste substitutten for ekte vare, vil jeg tro, men dessverre ikke i nærheten av like herlig som ekte vare. Sier vel litt om de andre produktene. Må varmes opp i vann på forhånd for å få den herlige følelsen. Mitt eksemplar passer helt perfekt.

Oppblåsbar, type sau – Morsom greie, veldig trang, men ikke akkurat behagelig. Ga meg ingenting, annet enn en god latter.

Diverse ruglete greier til å tre på penis for å gi jenta mer nytelse. Ga meg vanvittig lite ettersom jeg kjører solo. Prøvde å snu dem med ruglene vendt innover, men tar meg da heller en håndjager.

Kondomtest – Fant ut at Profil er laget omtrent etter pikken min, og den klemmer på de rette stedene. XXL-kondomet var ikke oppløftende å prøve, mens XXS-kondomet ga tilbake mistet selvtillit.

Lær-trusa med netting foran og glidelås, fremkalte bare lættis, så jeg avsluttet testinga der....

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og alt ble testet alene?

Imponert og skremt.. mest skremt kanskje... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

slutt med det derre thanks, sweets tullet........ :evil: :roll:

Skrevet

:ler:

Du burde få deg jobb som sexleketøy-tester i Cupido.. De har jo allerede en kvinnelig så... :wink:

Skrevet
slutt med det derre thanks, sweets tullet........ :evil:  :roll:

Det er ikke tull - jeg ER sweet :ler:

Gjest Transvestitt
Skrevet

Takk.!!!! så vet jeg at jeg aldri skal eksprimentere med det. Dyrt er det også!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Mac & cheese
Skrevet
Takk.!!!! så vet jeg at jeg aldri skal eksprimentere med det. Dyrt er det også!!!!!!!!!!!!!!!

Har du prøvd kokt makaroni i termos?

Nærmere ekte vare kommer du ikke. I enkelte tilfeller så føles det BEDRE enn ekte vare (når den er riktig kokt, i riktig mengde og ved rett temperatur)!

Og på toppen av det hele så er det JÆVLIG billig også!!!

Skrevet

veldig imponert over deg Kevin..

trenger flere som deg!!!! :wink:

Men du bør prøve det sammen med dama....

det hadde nok gitt flere svar....

må bare si : TUSEN TAKK FOR INFO`N, DIGGER DEG!!

:kysse:

Skrevet

Fantastisk Kevin.

Så nå slipper jeg å prøve det selv! :P

Skrevet

Morsom rapport, kevin!

Jeg lurte på et par tinger, hva er egentlig en Fleshlight?

Eller altså, jeg skjønner HVA det er, men hvordan ser den ut og hva er den laget av?

Ikke langt unna hvor jeg bor skjedde det et ran for noen år siden på kondomeriet, hvor alle av typen fleshlight ble stjålet, måtte le litt jeg :ler:

Er dette det beste kjøpet for gutta, på samme måte som vibratoren er for jenter?

Lurer på om mange gutter bruker slike framfor høyrehånda, er jo ganske mange jenter som tyr til en vibrator..hmm

Gjest Julenissen
Skrevet

Kevin

Ble så inspirert av dine tester at jeg måtte prøve fleshlight, har prøvekjørt den i dag. Et spørsmål - har du lokket i bunnen av eller på? Jeg har prøvd begge deler, hvis lokket er på blir det vakum og litt mer jobb for å få ting på gli. Tar man av lokket så glir det lettere... sikkert en smakssak.

Noen tips fra en "erfaren" bruker?

Fleshlight var i hvert fall bedre enn en håndjager....mye bedre.

Enjoy :)

Skrevet

En fleshlight er laget av et mykt, gelelignende materiell, som med fordel skal varmes opp litt i varmt vann. Når den så holder kroppsvarme er den herlig... :sjarmor:

Jeg har på lokket rett og slett fordi det blir så mye søl ellers... :wink:

Skrevet
En fleshlight er laget av et mykt, gelelignende materiell, som med fordel skal varmes opp litt i varmt vann. Når den så holder kroppsvarme er den herlig...  :sjarmor:  

Jeg har på lokket rett og slett fordi det blir så mye søl ellers...  :wink:

Er det en modernisert utgave av en sjømannsbrud det er snakk om eller?

• Liker 1
Gjest Gjesten
Skrevet

Hvordan er den størrelsesmessig. Hvis man er litt over middels utrustet, spesielt tykkelsen, tror dere som har prøvd den, at den er like god å bruke da?

Gjest Julenissen
Skrevet
Hvordan er den størrelsesmessig. Hvis man er litt over middels utrustet, spesielt tykkelsen, tror dere som har prøvd den, at den er like god å bruke da?

Den er laget i et meget fleksibelt materiale så en kar med utstyr litt over snittet tror jeg ikke ville få problemer. Har du et balltre på 25 cm så vil du nok komme til bunns i denne saken :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...