Gå til innhold

Kari Jaquesson hyller Assads teorrorister

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpeorganisasjonen "White helmets" er tatt for løgn for alle uttalelsene som de har sagt, jeg vet ikke hvem de er men de er ikke en troverdig org. Den enste org som jeg stoler halvveis på er leger uten grenser, røde kors i Afghanistan gir jo bistand penger og mat til krigsherrer samt sjefene stjeler fra kassen i Norge.        

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke stole blindt på alt media kommer med.

Anonymkode: 1c189...a96

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke at hun kommer i nyhetene, det er vel ingen som tror at hun er en autoritet på situasjonen i Syria. 

Anonymkode: af9ea...af1

Skrevet

Litt OT...Men Jaquessons far var innvandrer... kokken og restauratøren Ben Josef.  En kjernekar, og godt integrert "ny" nordmann i sin tid.

Men det var lenge siden.   Likevel skulle man tro Kari var bedre oppdratt av sin far enn hva hun framstår som i dag.

Skrevet

Skulle til å skrive noe om at enhver norsk glamourmodell har større legitimitet en Jaquesson, men,,, dama er bare slitsom

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan være enig i at dekningen av konflikten i Syria er ganske ensidig, og det er flere områder jeg kan være enig med henne på. Samtidig virker det hun skriver ekstremt naivt, og hun virker fullstendig nedsnødd når hun tror hun får et fullstendig bilde av situasjonen på turen hun er. Særlig når hun anklager leger uten grenser for løgn, på bakgrunn av at hun selv ikke fostår hvor hun er. 

Skrevet

Ryddet for hets.

pinar, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2017 den 19.15, ElinX0Xpoliti skrev:

Hjelpeorganisasjonen "White helmets" er tatt for løgn for alle uttalelsene som de har sagt, jeg vet ikke hvem de er men de er ikke en troverdig org. Den enste org som jeg stoler halvveis på er leger uten grenser, røde kors i Afghanistan gir jo bistand penger og mat til krigsherrer samt sjefene stjeler fra kassen i Norge.        

Ekstremt drøy påstand, dokumentasjon?

Anonymkode: 97ff3...b6f

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har aldri likt henne, og nå enda mindre.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekstremt drøy påstand, dokumentasjon?

Anonymkode: 97ff3...b6f

https://www.youtube.com/watch?v=g1VNQGsiP8M

Trenger ikke å si noe mer enn dette. Vestlig media håper på at dette er sant, men de er kun får propaganda ment for oss.

Om du snakker om røde kors sist gang stjal lederen 6 millioner ifra kassa med likestilling og familie komite som sa i ettertid dette var ok bisart nok. I Afghanistan var avtalen at røde kors gir mat og bistands penger til krigsherrer for så at de gir det ut til folket som selvfølgelig styrket posisjonen demmes.       

Skrevet

Den damen gjør hva som helst for å få oppmerksomhet. 

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at Røde Kors/Røde halvmåne og WHO gjør en god humanitær innsats i Syria. De fremstår som politisk nøytrale og deres mål er først og fremst å drive hjelpearbeid. 

White helmets er dannet av personer i områder hvor al-Qaida og andre opprørsgrupper har kontrollen. De er ikke nøytrale og de jobber bevisst med å spre bilder og informasjon som setter syriske myndigheter og president Assad i et dårlig lys. 

Anonymkode: 96588...1d0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk er at Røde Kors/Røde halvmåne og WHO gjør en god humanitær innsats i Syria. De fremstår som politisk nøytrale og deres mål er først og fremst å drive hjelpearbeid. 

White helmets er dannet av personer i områder hvor al-Qaida og andre opprørsgrupper har kontrollen. De er ikke nøytrale og de jobber bevisst med å spre bilder og informasjon som setter syriske myndigheter og president Assad i et dårlig lys. 

Anonymkode: 96588...1d0

Det som er rart er at bildene kommer ifra Egypt.

Problemet med røde kors er at pengene bare forsvinner, som i Haiti der de fikk 500 millioner dollar som resulterte i 8 små hus (95 m2) og jeg tviler at disse husene koster 125 mil per stykk. I Syria så jobber røde kors på spreng på bakken, men jeg tror etter noen måner at mesteparten av pengene som skulle gå der bare er borte. I Afghanistan så ga de bort pengene til krigsherrer som brukte det på våpen og la grunnlaget for Taliban kom tilbake, så der var det motsatt hjelp for folk flest.          

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du må lære deg forskjellen på soldater og terrorister.

Anonymkode: 1c189...a96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...