Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Vi vurderer en liten tur til Budapest siden ingen av oss har vært der før. Er det noen som har tips til restauranter, barer, ting å gjøre osv? Og er det et rimelig reisemål? Er det litt bra muligheter for shopping der? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff ja, en gang og aldri mer. På selv de fineste restauranter får man digre porsjoner med mat som smaker nesten ingenting. Taxisjåførene svindler deg og gjør ikke engang noe for å skjule det. Plutselig tar bare taksameteret helt av.

Anonymkode: 56cc7...399

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg synes Budapest er kjempeflott. 

Skrevet

Fin by. God mat. Reiser veldig gjerne igjen.. anbefaler å ta ett elvecruise en kveld og restaurant spot. Shopping mulighetene kan jeg ikke uttale meg om. Fantastiske spa. Hyggelige mennesker. Og taxier som svindler deg. Styr unna taxier.. Det er helt sykt hvordan de svindler og lurer deg. Selv vi som var obs på dette gikk rett i fella.. 

sjekk ut Budapest.no 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff ja, en gang og aldri mer. På selv de fineste restauranter får man digre porsjoner med mat som smaker nesten ingenting. Taxisjåførene svindler deg og gjør ikke engang noe for å skjule det. Plutselig tar bare taksameteret helt av.

Hvor mange år siden var dette? 

Jeg har vært i Budapest flere ganger og elsker virkelig den byen. Mange gode restauranter og fine hoteller, samt mye å se og oppleve. Anbefales absolutt?

Anonymkode: 09371...313

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange år siden var dette?

Husker ikke. Mer enn 5, mindre enn 10. Tviler på at det har forandret seg dramatisk i mellomtiden.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke. Mer enn 5, mindre enn 10. Tviler på at det har forandret seg dramatisk i mellomtiden.

Det er klart at noen kan være uheldig. Jeg har hvert fall ikke opplevd det på mine turer dit :) 

Anonymkode: 09371...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...