AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Jeg har vært en del kvinner, kanskje 10. Er 25 år. En ting jeg har begynt å føle er at ingen kvinner er gode nok i senga for meg. De er alltid slappfisker, som ligger og småsover, mens jeg prøver å gjøre det til deres livs opplevelse. De klynker litt og liker det, men så bare ligger de der. Ofte tenker jeg på om jeg skal kjøpe en sex-dukke, fordi det blir 100% likt som å ha sex med majoriteten av damer. Et annet problem er at jeg nesten ikke blir kåt av kvinnekroppen lenger. Det eneste jeg faktisk tenner av er litt liv og at de blir overtatt av lyst. Så liksom damer blir bare mindre og mindre pene i mine øyne. Anonymkode: ffa45...724
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 OK. Kjøp deg ei dukke du. Anonymkode: 30c7c...bb0 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: OK. Kjøp deg ei dukke du. Anonymkode: 30c7c...bb0 Eller at kvinner flest kan begynne å bruke sex-tiden på noe annet enn å ta igjen tapt søvn Anonymkode: ffa45...724
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eller at kvinner flest kan begynne å bruke sex-tiden på noe annet enn å ta igjen tapt søvn Anonymkode: ffa45...724 Ikke mitt problem at du engasjerer så lite. Hvis de sovner mens du holder på ligger ikke problemet hos de. Anonymkode: 30c7c...bb0 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 Du høres alt for mekanisk ut, og overhode ikke selektiv. 25 år og ti damer... Anonymkode: 726bd...dd6 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #7 Skrevet 12. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke mitt problem at du engasjerer så lite. Hvis de sovner mens du holder på ligger ikke problemet hos de. Anonymkode: 30c7c...bb0 Tviler på at det er noe med meg. Kvinner flest er rare, der er det nytte hele veien. Kalorier er ikke gratis og det å bevege seg er derfor ikke gratis. Så da bare ligger de der, musestille. Sexen kan de ha i drømmene, slik at de får nytelsen og søvnen på samme tid. Smart, men lite artig for oss menn. Derimot forstår de samtidig at vi er så desperate at vi likevel vi bli med på mesterplanen deres. Anonymkode: ffa45...724
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #8 Skrevet 12. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres alt for mekanisk ut, og overhode ikke selektiv. 25 år og ti damer... Anonymkode: 726bd...dd6 Hvordan høres jeg "mekanisk" ut? Anonymkode: ffa45...724
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 Synes du skal gå for dukka jeg Alle vinner. Anonymkode: 8dd56...5ea 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #10 Skrevet 12. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at det er noe med meg. Kvinner flest er rare, der er det nytte hele veien. Kalorier er ikke gratis og det å bevege seg er derfor ikke gratis. Så da bare ligger de der, musestille. Sexen kan de ha i drømmene, slik at de får nytelsen og søvnen på samme tid. Smart, men lite artig for oss menn. Derimot forstår de samtidig at vi er så desperate at vi likevel vi bli med på mesterplanen deres. Anonymkode: ffa45...724 Du har ligget med 10. Ikke kvinner flest. Hold deg til dukka di du. Så fortsetter vi andre å kose oss. Anonymkode: 30c7c...bb0 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #11 Skrevet 12. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at det er noe med meg. Kvinner flest er rare, der er det nytte hele veien. Kalorier er ikke gratis og det å bevege seg er derfor ikke gratis. Så da bare ligger de der, musestille. Sexen kan de ha i drømmene, slik at de får nytelsen og søvnen på samme tid. Smart, men lite artig for oss menn. Derimot forstår de samtidig at vi er så desperate at vi likevel vi bli med på mesterplanen deres. Anonymkode: ffa45...724 Nettopp! Kvinner gjør det for å spare penger og du som den lille tullingen du er faller for det gang på gang. Ikke særlig smart... Anonymkode: 8dd56...5ea
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #12 Skrevet 12. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan høres jeg "mekanisk" ut? Anonymkode: ffa45...724 Fordi du omtaler kvinner som om de er en homogen gruppe, ikke som individer. Som jeg skrev tidligere: mekanisk og lite selektiv. Jeg er selv selektiv og vil ha en selektiv mann. Ikke bare en som høvler over kvinne etter kvinne uten følelser... Anonymkode: 726bd...dd6 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #13 Skrevet 12. mai 2017 Har du vært med noen av kvinnene over lengre tid? Det er ofte litt vanskelig å slippe seg løs når man ikke kjenner noen så godt, men det kommer etterhvert for de fleste. Det er en grunn til at det sies at sex er best i forhold. Anonymkode: a96b2...44d 1
Gjest Hildur70 Skrevet 13. mai 2017 #14 Skrevet 13. mai 2017 Hvis de ligger å småsover er det nok du som er kjedelig i senga.
SlemUlv Skrevet 13. mai 2017 #15 Skrevet 13. mai 2017 Du har ligget med 10 kvinner.. alle har reagert likt på sex med deg.. hvorfor er det da kvinnene sin feil, og ikke fellesnevneren for de alle 10. 7
tdm900 Skrevet 13. mai 2017 #16 Skrevet 13. mai 2017 Svaret ligger jo i spærsmålet ditt TS, du er og blir en elendig og håpløs elsker😂😂 Har nok ikke lært stort nei av de kvinnene du har erobret😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #17 Skrevet 13. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært en del kvinner, kanskje 10. Er 25 år. En ting jeg har begynt å føle er at ingen kvinner er gode nok i senga for meg. De er alltid slappfisker, som ligger og småsover, mens jeg prøver å gjøre det til deres livs opplevelse. De klynker litt og liker det, men så bare ligger de der. Ofte tenker jeg på om jeg skal kjøpe en sex-dukke, fordi det blir 100% likt som å ha sex med majoriteten av damer. Et annet problem er at jeg nesten ikke blir kåt av kvinnekroppen lenger. Det eneste jeg faktisk tenner av er litt liv og at de blir overtatt av lyst. Så liksom damer blir bare mindre og mindre pene i mine øyne. Anonymkode: ffa45...724 er du bi? eller homofil kansje? Anonymkode: 2b5e8...283
squidboy Skrevet 13. mai 2017 #18 Skrevet 13. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært en del kvinner, kanskje 10. Er 25 år. En ting jeg har begynt å føle er at ingen kvinner er gode nok i senga for meg. De er alltid slappfisker, som ligger og småsover, mens jeg prøver å gjøre det til deres livs opplevelse. De klynker litt og liker det, men så bare ligger de der. Ofte tenker jeg på om jeg skal kjøpe en sex-dukke, fordi det blir 100% likt som å ha sex med majoriteten av damer. Et annet problem er at jeg nesten ikke blir kåt av kvinnekroppen lenger. Det eneste jeg faktisk tenner av er litt liv og at de blir overtatt av lyst. Så liksom damer blir bare mindre og mindre pene i mine øyne. Anonymkode: ffa45...724 mange kvinner ligger der bare som en fisk, men da tror jeg du har ligget med feile personer, fordi det er mange kvinner som er veldig erfaren også. Hvordan er du i sengen da ? er du en sexgud eller ? siden du spør på den måten ? det tviler jeg på Kanskje du skal holde deg unna kvinner da en stund med slik tankegang. Alt handler forresten ikke om sex, så om du velger vekk damer bare pga sexen ikke er bra nok for deg så tror jeg du gjør dem en tjeneste faktisk uten om det så tror jeg dette er mer en skrytetråd, trolletråd for å skape reaksjoner fra kvinner
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #19 Skrevet 13. mai 2017 Hvis kvinner ikke er bra nok for deg - så får du prøve menn Eller kanskje du kan begynne med MILF's, erfarne damer på 40+ Det er i den alderen lysten og villskapen er på sitt beste, 40-50 års alderen, hormonelt pluss det har med alder og erfaring å gjøre. Man blir sikrere på seg selv og tør å slippe seg mer løs. Selv om kroppen ikke lenger er som en 20 åring, så er lystene der - 10 ganger sterkere og selvtilliten likeså Anonymkode: 875a1...0c7
Gjest NotNaomi Skrevet 13. mai 2017 #20 Skrevet 13. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at det er noe med meg. Kvinner flest er rare, der er det nytte hele veien. Kalorier er ikke gratis og det å bevege seg er derfor ikke gratis. Så da bare ligger de der, musestille. Sexen kan de ha i drømmene, slik at de får nytelsen og søvnen på samme tid. Smart, men lite artig for oss menn. Derimot forstår de samtidig at vi er så desperate at vi likevel vi bli med på mesterplanen deres. Anonymkode: ffa45...724 Har lest om noen merkelige og artige kvinnesyn her. Dette var bare komisk,og jeg skjønte ikke logikken i at kalorier ikke er gratis,og derfor er ikke det å bevege seg gratis? Hæ? Haha,søvn og nytelse på en og samme gang. :-D nei dette var bare snålt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå