Gå til innhold

Personlighetstest til singelfolka her inne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er introvert, men hvis jeg er altfor lenge i mitt eget selskap blir jeg ekstrovert. Trenger å være sosial og har mange venner, men den introverte delen bemerker seg mest på at jeg fokuserer mye innover.

Anonymkode: cabbd...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det tror jeg ikke. Like barn leker som regel best, men ikke når det gjelder den ene tingen der. Introvert-ekstrovert passer bedre sammen i et forhold enn introvert-introvert og ekstrovert-ekstrovert. 

Jeg er introvert og singel for øyeblikket, men er frivillig singel etter forhold. 

Anonymkode: cabbd...658

Er det slik? Jeg har vært sammen med to som er introvert, hvor jeg selv er ekstrovert, men jeg har følt det har vært en dårlig match nettopp på grunn av dette. Ville foretrukket en mann som var like ekstrovert som meg. Det er i alle fall noe jeg har savnet med de som har vært introvert. 

Anonymkode: c1bac...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik? Jeg har vært sammen med to som er introvert, hvor jeg selv er ekstrovert, men jeg har følt det har vært en dårlig match nettopp på grunn av dette. Ville foretrukket en mann som var like ekstrovert som meg. Det er i alle fall noe jeg har savnet med de som har vært introvert. 

Anonymkode: c1bac...0ef

Jeg har vært sammen med en ekstrovert og en introvert, og har savnet noe hos begge. Han ene introverte var veldig perfeksjonist og "følsom" for alt mulig. Han ekstroverte var sosial, men ikke helt sosialt begavet.

Nå er jeg med en mann som er ekstrovert og vi utfyller hverandre ganske godt. Man kan ha forskjellige sosiale antenner selv om man er ekstrovert/introvert. Har sett introverte som bare er opptatt av seg selv på sin introverte måte, og han ekstroverte som bare er opptatt av seg selv på sin ekstroverte måte (var på date med en som kunne snakke om seg selv i det uendelige og kjente absolutt neste alle vi gikk forbi på gata). 

Det jeg vil frem til...Sosial intelligens, sosial empati osv har mye å si uansett. Kan det være noe slikt som har vært krasj hos deg, eller er jeg på bærtur nå?

Anonymkode: cabbd...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik? Jeg har vært sammen med to som er introvert, hvor jeg selv er ekstrovert, men jeg har følt det har vært en dårlig match nettopp på grunn av dette. Ville foretrukket en mann som var like ekstrovert som meg. Det er i alle fall noe jeg har savnet med de som har vært introvert. 

Anonymkode: c1bac...0ef

http://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/article1582733.ece

Anonymkode: cabbd...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Architect profilen står det at (N) intuitiv, (E) utadvendt, (F) følende og (P) prospecting vil være bra for en romantisk relasjon, altså bør jeg søke personer av Campaigner typen (ENFP) for de har dem alle. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fullførsetningen skrev:

På Architect profilen står det at (N) intuitiv, (E) utadvendt, (F) følende og (P) prospecting vil være bra for en romantisk relasjon, altså bør jeg søke personer av Campaigner typen (ENFP) for de har dem alle. :P

the INTJ's natural partner is the ENFP or ENTP. .http://www.personalitypage.com/INTJ_rel.html

Anonymkode: 97942...07c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

(sidespor:)

Hva jobber dere med dere som fikk infp-t?

Vurderer å utdanne meg på nytt:)

Anonymkode: dd308...466

Kreativt yrke med mye selvstendig arbeid og stor frihet mtp arbeidstid og innhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

(sidespor:)

Hva jobber dere med dere som fikk infp-t?

Vurderer å utdanne meg på nytt:)

Anonymkode: dd308...466

Er designer og fotograf

Anonymkode: 6d7aa...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke om alle som har publisert sitt resultat er singel her, men ser det er en stor overvekt av de som er introvert. Tror dere dette er tilfeldig eller tror dere det er mer vanlig at introverte er singel enn ekstroverte?

Anonymkode: c1bac...0ef

Jeg tror at det egentlig er ganske tilfeldig, men samtidig vil vel det å ha vanskeligheter med å innlede en samtale (siden det var ett av spørsmålene) gjøre at man går glipp av mange muligheter. :vetikke: 

Jeg tok forresten testen selv om jeg ikke er singel, og endte opp på 97% ekstrovert. Jeg hadde forventet 80% eller noe der omkring og ble litt overrasket, men det stemmer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke om alle som har publisert sitt resultat er singel her, men ser det er en stor overvekt av de som er introvert. Tror dere dette er tilfeldig eller tror dere det er mer vanlig at introverte er singel enn ekstroverte?

Anonymkode: c1bac...0ef

Kan jo tenkes at introverte bruker lengre tid på å få kjæreste. Samtidig så må man huske på at de som har svart har oppsøkt et nettforum og brukt tid på å svare på en nettundersøkelse. Kan jo være at man er mer sannsynlig for å gjøre det om man er introvert enn om man er ekstrovert. 

Det ene utelukker selvsagt ikke det andre, men var bare for å vise at man skal være forsiktig med å tolke for mye ut av nettundersøkelser. 

Endret av Hermine Grang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med en ekstrovert og en introvert, og har savnet noe hos begge. Han ene introverte var veldig perfeksjonist og "følsom" for alt mulig. Han ekstroverte var sosial, men ikke helt sosialt begavet.

Nå er jeg med en mann som er ekstrovert og vi utfyller hverandre ganske godt. Man kan ha forskjellige sosiale antenner selv om man er ekstrovert/introvert. Har sett introverte som bare er opptatt av seg selv på sin introverte måte, og han ekstroverte som bare er opptatt av seg selv på sin ekstroverte måte (var på date med en som kunne snakke om seg selv i det uendelige og kjente absolutt neste alle vi gikk forbi på gata). 

Det jeg vil frem til...Sosial intelligens, sosial empati osv har mye å si uansett. Kan det være noe slikt som har vært krasj hos deg, eller er jeg på bærtur nå?

Anonymkode: cabbd...658

Nei egentlig ikke. De har vært godt likt av andre og har absolutt hatt gode sosiale antenner, men de har ikke hatt samme interessen som meg for å finne på sosiale ting. De har rett og slett ikke hatt det behovet. Jeg har savnet å være sammen med noen som tar mye initiativ til sosiale begivenheter og som er, om ikke like giret som meg, så i hvert fall veldig interessert i å være i sosiale lag. Jeg syns ikke man skal tvinge kjæresten til å være med på ting de ikke vil, enkelt og greit. Og min forrige eks var venner med de jeg er i vennegjeng med, han bare syns det var bedre å være i sitt eget selskap enn å være med på ting sammen med folk. Derfor var det ofte han ikke gadd å være med.

Anonymkode: c1bac...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overrasket her nå, men jeg tok testen to ganger, uten å huske spesielt godt hva jeg svarte i første runde. Iallefall er jeg visst ekstrovert, med 72% overvekt på det. Jeg ville aldri ha definert meg selv slik selv, men jeg skjønner jo at jeg uansett ikke er beskjeden. Altså: jeg er utadvent, men får samtidig høy score på observant. Noen skjønner sikkert dette bedre enn meg..

IMG_4837.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps - jeg er vel kanskje ikke per def. langtidssingel heller, og har ikke spesielt vanskelig for å komme i kontakt med folk (inkl menn). Men jeg kjenner meg vel ufrivillig singel da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...