Gå til innhold

Barnevogn - Bugaboo Buffalo - Erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg titter smått på barnevogner om dagen. Mitt ønske er en duovogn, som kan vokse med barnet. Jeg har forelsket meg helt i Bugaboo Buffalo-vognen. Vognen tilfredsstiller egentlig alle kravene, men det er enkelte ting jeg lurer på. 
Synes dere vognen er verdt pengene? Er den av god kvalitet? Og til sist men ikke minst: Er dette en vogn som kan brukes i hele vognperioden? Jeg vil helst ha èn vogn, som jeg slipper å bytte ut fordi den blir for liten for barnet! 

Del gjerne erfaringer! Det setter jeg stor pris på!  

Anonymkode: 781b4...eef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har Buffalo, og den er super. Absolutt verdt pengene! Den vil nok vare hele vognperioden, men det kommer jo selvsagt an på hvor lenge barnet bruker vognen og lengden på barnet. Sittedelen er vel 95 cm eller noe tror jeg. Vognen er lett, enkel å ta med, stor kurv under, lett å slå sammen, lang bagdel, lang kalesje, mange variasjonsmuligheter og utstyr, lett å trille, store hjul som går fint på de fleste fører, sittedelen kan vendes med et enkelt grep (lurt for å slippe sol i ansiktet på tur til og fra), og den kan brukes som stol osv.

Noen få minus er det jo: kurven under er vanskelig tilgjengelig når man bruker bagdelen, sittedelen har tre stillinger; etter min mening en som er for bratt, en som er litt for liggende og liggestillingen tipper nesten bakover. Dette fungerer dårlig siden den er ergonomisk, og når barnet fremdeles er lite og ikke har så lange bein vil det ligge med hele tyngden på ryggen. 

Anonymkode: 605f5...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...