Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 Hei Hvordan er det å få nye kjæreste som har ekstremt forskjellig str på utstyret i forhold til forrige kjæreste. Da tenker jeg egentlig i begge retninger - dvs enten mye større eller mye mindre. For menn kan dette være ganske "sårt", så lurer litt på hvordan dette er for dere kvinner. Tror ikke alltid det er 100 prosent ærlig mht dette ovenfor ny kjæreste.
Imax Skrevet 28. desember 2004 #2 Skrevet 28. desember 2004 Har aldri opplevd kjempeforskjell. Tror jeg har vært sammen "normale" menn hele veien jeg... Husker en som var litt større, men jeg syntes ikke det var så big deal. Jeg er egentlig ikke så opptatt av størrelse jeg, men vet at det er viktig for mange. For meg er det mye viktigere med en fyr som holder ut mer enn 10 minutter!
Kevin Skrevet 28. desember 2004 #3 Skrevet 28. desember 2004 Jeg sammenligner aldri nye damer med ekser. Det er bare urettferdig, i og med at sexen gjerne blir bedre etterhvert som forholdet utvikles. I mine øyne bør man starte med blanke ark hver gang...
Gjest Jente, 32 Skrevet 28. desember 2004 #4 Skrevet 28. desember 2004 Jeg tenkte ikke over det, før inntil den siste eks'en min. De to jeg hadde før ham sammenliknet jeg ikke med hverandre for de var deilige begge to. Den siste eks'en jeg hadde hadde mindre utstyr enn de to første, derfor ble det litt rart. Jeg pleide ikke åp tenke omver sex før, men med eks'en ble det litt et problem det at han hadde mindre pikk enn de to første. Jeg lengtet av og til tilbake til sex'en med de tø første faktisk. Så for meg betyr størrelsen en god del for min trivsel under sex.
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #5 Skrevet 28. desember 2004 Det kan jo av og til bli sårt uansett hvis det er lenge siden man har hatt sex... i hvert fall blir jeg støl. Men størrelsen tenker jeg ikke på hvis jeg liker fyren (og det bør jeg jo). Bortsett fra hvis det er helt ekstremt, da, men han kan jo ikke vite noe om hvordan min forrige elsker har vært uansett.
Gjest Jente, 32 Skrevet 28. desember 2004 #6 Skrevet 28. desember 2004 Det er så dårlig det folk sier med at "hvis jeg liker fyren så tenker jeg ikke på størrelsen". Hallo??!! Våkne opp litt her da: klart man kan like en mann veldig, veldig godt.....og likevel altså ikke trives helt under sex rett og slett fordi størrelsen hans ikke er noe særlig. Det er liksom ikke slik at bare fordi en mann er veldig hyggelig så kan slippe unna med hva som helst.
Kevin Skrevet 28. desember 2004 #7 Skrevet 28. desember 2004 Så du tror alle føler det som deg, Jente, 32? Folk er forskjellige, vet du! Noen liker faktisk små pikker, tro det eller ei... Etter å ha lest det du har skrevet i flere tråder her, vil jeg råde deg til å trene. Typen din kan ikke gjøre noe med størrelsen sin, men du kan trene deg langt strammere... tenk over det... Dersom du har trent nok, og har lært å bruke musklene, vil en liten finger være nok til å få deg i ekstase. Dette ref ei venninne av meg som fant verdien av å trene seg selv...
Gjest Jente, 32 Skrevet 28. desember 2004 #8 Skrevet 28. desember 2004 Jo men har du lest virkelig hva jeg har skrevet? Jeg har jo hatt noen eks'er som jeg aldri hadde seksuelle problemer med. Størrelse var ikke et tema. Hvorfor skal jeg plutselig begynne nå med å trene og trene til ingen nytte? Hva vet du om jeg har trent eller ikke? jeg har trent masse jeg, men uansett blir det ikke mye bedre: det blir som Selting og vanlig salt: det er ikke det samme! Den beste løsningen er å finne partner som matcher- også på størrelse-planet.
Kevin Skrevet 28. desember 2004 #9 Skrevet 28. desember 2004 Jo men har du lest virkelig hva jeg har skrevet? Jeg har jo hatt noen eks'er som jeg aldri hadde seksuelle problemer med. Størrelse var ikke et tema. Hvorfor skal jeg plutselig begynne nå med å trene og trene til ingen nytte? Hva vet du om jeg har trent eller ikke? jeg har trent masse jeg, men uansett blir det ikke mye bedre: det blir som Selting og vanlig salt: det er ikke det samme! Den beste løsningen er å finne partner som matcher- også på størrelse-planet. Selvsagt er den beste løsningen å finne en partner som matcher som en puslespillbrikke. Men det er vanskelig å få til. Pikken på eksene dine var visst helt kurante, men resten var det tydligvis ikke ettersom de nå er ekser.... Nå har du funnet en type du liker veldig godt ellers, men du synes han er litt liten. Da kom jeg med forslag som skulle hjelpe deg til å finne ut av det med ham, men du har jo bestemt deg allerede, så hvorfor spørre folk her inne? Bare gjør det slutt med stakkar'n.
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #10 Skrevet 28. desember 2004 Nei da jeg er glad for tipsene fra alle dere her! Det er slutt mellom oss nå men det er ikke hovedsaklig pga. størrelsen hans. Det er også fordi jeg irriterer meg over ham og fordi vi ikke passer sammen ellers. Man rekker jo ikke skrive alt her heller. Hadde jeg hatt en mann som var perfekt på alle plan unntatt dette med størrelsen skulle jeg nok klart å overse det...akkurat som at han forhåpentligvis ville ha godtatt mine pupper. Man vet jo aldri, kanskej eks'ene hans hadde digre melon-pupper? Det har altså ikke jeg. Så det kan gå begge veier dette.
Kevin Skrevet 28. desember 2004 #11 Skrevet 28. desember 2004 Nei da jeg er glad for tipsene fra alle dere her! Det er slutt mellom oss nå men det er ikke hovedsaklig pga. størrelsen hans. Det er også fordi jeg irriterer meg over ham og fordi vi ikke passer sammen ellers. Man rekker jo ikke skrive alt her heller. Hadde jeg hatt en mann som var perfekt på alle plan unntatt dette med størrelsen skulle jeg nok klart å overse det...akkurat som at han forhåpentligvis ville ha godtatt mine pupper. Man vet jo aldri, kanskej eks'ene hans hadde digre melon-pupper? Det har altså ikke jeg. Så det kan gå begge veier dette. Det var nok til det beste. Ønsker deg lykke til videre!
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #12 Skrevet 28. desember 2004 Takk for det du Kevin. Og det er jammen bra det er menn på dette forumet.
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #13 Skrevet 30. desember 2004 Hei Hvordan er det å få nye kjæreste som har ekstremt forskjellig str på utstyret i forhold til forrige kjæreste. Da tenker jeg egentlig i begge retninger - dvs enten mye større eller mye mindre. Alt blir en vane. Vi menn klarer innen rimelighetens grenser å forholde oss til alt fra slarkete vinglef***er til særdeles trange av samme slag, og de fleste av oss er av den formening at det ikke bare er størrelsen hennes det kommer an på. Men... - alle med sitt.
Kevin Skrevet 30. desember 2004 #14 Skrevet 30. desember 2004 Alt blir en vane. Vi menn klarer innen rimelighetens grenser å forholde oss til alt fra slarkete vinglef***er til særdeles trange av samme slag, og de fleste av oss er av den formening at det ikke bare er størrelsen hennes det kommer an på. Men... - alle med sitt. Joda, enig til en viss grad. Men jeg tror man har mest glede av det om man størrelsesmessig er i samme kategori. Det er ikke for ingenting at asiatiske kvinner etter sigende skal være litt trangere, mens negresser etter sigende skal være litt større der nede.... De skal jo passe til det utstyret mennene deres er utstyrt med. Poenget er at kvinnen har en fordel, nemlig at musklene kan trenes opp. Vi får dessverre ikke gjort noe med det vi er født med.
Gjest Daniella_ Skrevet 30. desember 2004 #15 Skrevet 30. desember 2004 Det går greit det. Jeg tror ikke så mange jenter er så opptatt av strl. Jeg er ikke det... Var sammen med en med "liten", og sexlivet var fantastisk
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #16 Skrevet 30. desember 2004 Tja, jeg må ærlig talt si at hvsi jeg får velge, velger jeg helt klart mannen med størst utstyr (rent seksuelt sett). En mann med stusselig utstyr kan være verdens mest hyggelige, men seksuelt gir det ikke mye glede.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå