Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Første gang jeg voksa så ble jeg helt rød, brent store deler av kroppen. Andre og tredje gangen fikk jeg bare irritert hud. Men denne gangen ble jeg brent igjen. Jeg merker huden har brent seg. Hva skal jeg gjøre nå? Burde jeg eventuelt slutte med voksing når min sensetive hud ikke tåler noe og hårene vokser ganske fort tilbake??🙈 Føler for å gi opp, men vil være hårfri på brystet og ryggen. 

Endret av Nike10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Nike10 skrev:

Første gang jeg voksa så ble jeg helt rød, brent store deler av kroppen. Andre og tredje gangen fikk jeg bare irritert hud. Men denne gangen ble jeg brent igjen. Jeg merker huden har brent seg. Hva skal jeg gjøre nå? Burde jeg eventuelt slutte med voksing når min sensetive hud ikke tåler noe og hårene vokser ganske fort tilbake??🙈 Føler for å gi opp, men vil være hårfri på brystet og ryggen. 

IMG_3222.JPG

Les denne tråden. Der måtte trådstarter legges inn på sykehus etter hjemmevoksing, grunnet at huden var skadet og det var stor infeksjonsfare.

Anonymkode: 66c27...28e

AnonymBruker
Skrevet

Ble du brent fordi voksen var for varm, eller er du "brent" (dvs skadet i huden) grunnet at voksen skadet huden da du dro av voksen?

Jeg ville absolutt oppsøkt lege.

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble du brent fordi voksen var for varm, eller er du "brent" (dvs skadet i huden) grunnet at voksen skadet huden da du dro av voksen?

Jeg ville absolutt oppsøkt lege.

Virker som jeg ble brent fordi voksen kan vært for varm. Men den var egentlig ikke det!.huden min tåler ikke noe 

Endret av Nike10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...