Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blødd 3 ganger nedentil i løpet av 1 måned (det er ikke mensen). Gikk til legen og hun ville ta en celleprøve, og hun synes det var rart at jeg hadde blødd. Det var blod når hun skulle ta prøven og hun sa: la oss ikke bli redde nå, me vett ennå isje ka det e.. Da ble jeg veldig skeptisk og har grublet mye etter dette. Jeg merker at jeg blir sliten av å tenke på dette og må bare legge meg etter jobb. Fikk tidligere i dag en melding om gynekolog time på sykehuset den 8/6. Ble veldig bekymret nå..Vil gjerne høre hva dere tenker her? Har fortalt det til familien min og noen av venninne mine og de tror det er noe alvorlig..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde også slike blødninger. Fant ut at jeg hadde celleforandring. Koniserte, og et halvt år etter fikk jeg slike blødninger igjen. Inn på ny undersøkelse, men da var det ingen forandring og alt sto bra til.

Går du på p-piller så kan også dette gi slike blødninger av og til dersom du hopper over menstruasjon.

Anonymkode: b4a1e...10f

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde også slike blødninger. Fant ut at jeg hadde celleforandring. Koniserte, og et halvt år etter fikk jeg slike blødninger igjen. Inn på ny undersøkelse, men da var det ingen forandring og alt sto bra til.

Går du på p-piller så kan også dette gi slike blødninger av og til dersom du hopper over menstruasjon.

Anonymkode: b4a1e...10f

Så bra at alt var bra :-) Nei, jeg går ikke på p-piller..

Gjest C.Tramell
Skrevet

Hvis hun var veldig bekymret ville du nok fått time enda raskere, og blødninger utenom mensen skyldes oftere betennelse i slimhinnen enn kreft. Krysser fingrene for at dette går fint! 

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være muskelknuter/myomer som presser på i livmoren? Vet at de kan gi blødninger, er ikke farlige. Evt cyster? Endometriose? Polypper? Trenger overhode ikke å være farlig/kreft.

Anonymkode: d48e6...32e

Skrevet
41 minutter siden, C.Tramell skrev:

Hvis hun var veldig bekymret ville du nok fått time enda raskere, og blødninger utenom mensen skyldes oftere betennelse i slimhinnen enn kreft. Krysser fingrene for at dette går fint! 

Ja, tenkte det samme :-) Takk :-) 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være muskelknuter/myomer som presser på i livmoren? Vet at de kan gi blødninger, er ikke farlige. Evt cyster? Endometriose? Polypper? Trenger overhode ikke å være farlig/kreft.

Anonymkode: d48e6...32e

Nei, det er sant :-) Satser på at det ikke er noe farlig :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe kontoret til legen du var hos, og få vite svar på celleprøven din. Og få svar på hvorfor du må inn til sykehuset. Men ikke tenk det verste - da hadde legen ringt deg vel?

Anonymkode: 1cc69...cbd

AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at jeg slet med blødninger selv (hele tiden å månedsvis), og det skyldtes hormonelle forhold.

Anonymkode: 1cc69...cbd

AnonymBruker
Skrevet

Har også hatt blødninger, og det var endometriose. Ikke noe farlig! 

Anonymkode: 580c3...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...