AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Hei. Har veldig lyst å bli litt brun, syns er veldig hvit og det liker jeg ikke. Rr gravid og tørr derfor ikke ta solarium. Med selvbruning har jeg hørt kun negative. Finnes det noen andre alternativ? Anonymkode: 2661d...4f8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Ja, vær mye ute i solen Ja, hvis det var sol ute. Anonymkode: 2661d...4f8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Solarium er ikke farligere enn for ikke gravide altså, er kun overoppheting du skal være forsiktig med. Men synes den selvbruningskrem fra dove er super. Bodylotion med selvbruning i som ikke blir flekkete. Gradient sun tror jeg den heter, 50 kroner eller noe på hm,vita og lignende Anonymkode: 8ac44...429
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Solarium er ikke farligere enn for ikke gravide altså, er kun overoppheting du skal være forsiktig med. Men synes den selvbruningskrem fra dove er super. Bodylotion med selvbruning i som ikke blir flekkete. Gradient sun tror jeg den heter, 50 kroner eller noe på hm,vita og lignende Anonymkode: 8ac44...429 Du mener solarium ikke er farlig, i det hele tatt, altså? Anonymkode: 951d4...521
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener solarium ikke er farlig, i det hele tatt, altså? Anonymkode: 951d4...521 Det var ikke det anonym skrev. Ikke farligERE nå som du er gravid enn ellers. Solarium er uansett ikke bra, men kjør på hvis du har lyst. Anonymkode: 1de5a...10c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #7 Skrevet 12. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke det anonym skrev. Ikke farligERE nå som du er gravid enn ellers. Solarium er uansett ikke bra, men kjør på hvis du har lyst. Anonymkode: 1de5a...10c Ts her. Var ikke meg som skrev det siste her, er nok noen som svarer for meg her, hm. Jeg spurte ikke om det farlig eller ikke egentlig. Jeg skal uansett ikke ta solarium, så mitt spørsmål var om det finnes noen andre alternativ. Anonymkode: 2661d...4f8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #8 Skrevet 12. mai 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Var ikke meg som skrev det siste her, er nok noen som svarer for meg her, hm. Jeg spurte ikke om det farlig eller ikke egentlig. Jeg skal uansett ikke ta solarium, så mitt spørsmål var om det finnes noen andre alternativ. Anonymkode: 2661d...4f8 Sorry for den. Selvbruningskrem. Liker best de som er "gradual". Bruker den fra st Tropez. Blir ikke sånn veldig brun, men gir meg litt farge. Blir ikke skjolder selv om man ikke er supernøye. Ellers finnes jo sånn profesjonell spraytan. Men holder jo bare en uke eller to det også. Anonymkode: 1de5a...10c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå