AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Ca 15 gjester, koldtbord først og så kaker. Tenkte iskake med daim, oskekake med sjokolade, suksessterte, kringle og en fruktterte. Er dette nok eller for mye? Anonymkode: 40ebe...b1a
Regnbue89 Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Synes det høres mye ut jeg. Men hvis det er viktig for deg at gjestene skal ha en del å velge mellom så er det jo bare bra. Men du kan godt kutte en eller to og fortsatt ha nok
Belima Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Det høres etter min mening mye ut, men dere kan jo være store kakespisere og bare voksne. Ville hatt kringla for det er kanskje andre som meg som ikke er så glade i kaker med fyll. Hadde laget iskaka, fruktterte og suksessterte. De fleste spiser nok bare et stykke eller to etter et koldtbod.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Hva med tacokake? Anonymkode: 23f79...07c 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, Regnbue89 skrev: Synes det høres mye ut jeg. Men hvis det er viktig for deg at gjestene skal ha en del å velge mellom så er det jo bare bra. Men du kan godt kutte en eller to og fortsatt ha nok Hvilke ville du kuttet? Selv synes jeg daim iskake er godt for blir som dessert,frukt terte er jo friskt og kringle blir det uansett for den tar bestemor med.☺ men så er det noen som er skikkelig oskekake spiser og 😂 synes dette er vanskelig! Anonymkode: 40ebe...b1a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med tacokake? Anonymkode: 23f79...07c Mmmm alltid godt med en mektig tacokake etter å ha spist seg mett på koldtbord😂😂😂😂 Anonymkode: 40ebe...b1a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #7 Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mmmm alltid godt med en mektig tacokake etter å ha spist seg mett på koldtbord😂😂😂😂 Anonymkode: 40ebe...b1a Spesielt etter en større tacomiddag i fks en konfirmasjon eller ett bryllup Anonymkode: e6cde...460 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #8 Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spesielt etter en større tacomiddag i fks en konfirmasjon eller ett bryllup Anonymkode: e6cde...460 La oss ikke blande tacokonfirmasjonen inn her 😉 Anonymkode: 40ebe...b1a 4
Lill3My Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 (endret) Jeg ville kanskje valgt bort 1-2 kaker og heller servert skillingsboller, hveteboller eller vafler (rett og slett for å gi dem som ikke elsker kaker noe ... ja, vi særinger finnes!). Eventuelt satt frem noe is + bær (som alle liker, og som for din del heller ikke krever særlig mtp forberedelse og rydding) =) Hvor mye kake det er "behov" for avhenger for så vidt veldig av hvor lenge dere regner med å ha besøk, klokkeslett, og ikke minst hvor mye mat som spises i forkant. Koldtbord kan bety alt fra noen brødskiver til en buffet som metter som en stor middag Endret 12. mai 2017 av Lill3My 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #10 Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Lill3My skrev: Jeg ville kanskje valgt bort 1-2 kaker og heller servert skillingsboller, hveteboller eller vafler (rett og slett for å gi dem som ikke elsker kaker noe ... ja, vi særinger finnes!). Eventuelt satt frem noe is + bær (som alle liker, og som for din del heller ikke krever særlig mtp forberedelse og rydding) =) Enig denne. Du trenger ihvertfall ikke bekymre deg for for lite mat Anonymkode: 7ff6c...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #11 Skrevet 12. mai 2017 Mye er det ja! Jeg ville nok valgt bort fruktterten og suksessterten og heller servert bløtkake. Anonymkode: 7bb11...aa0 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #12 Skrevet 12. mai 2017 4 minutter siden, Lill3My skrev: Jeg ville kanskje valgt bort 1-2 kaker og heller servert skillingsboller, hveteboller eller vafler (rett og slett for å gi dem som ikke elsker kaker noe ... ja, vi særinger finnes!). Eventuelt satt frem noe is + bær (som alle liker, og som for din del heller ikke krever særlig mtp forberedelse og rydding) =) Hvor mye kake det er "behov" for avhenger for så vidt veldig av hvor lenge dere regner med å ha besøk, klokkeslett, og ikke minst hvor mye mat som spises i forkant. Koldtbord kan bety alt fra noen brødskiver til en buffet som metter som en stor middag Jeg vet at alle liker kaker. Kjenner alle. De er glad i kaker. Blir en stor kringle da som kanskje veier opp for skillingsbollene du nevner. Koldtbordet er ganske overdådig( som du sikkert ser så tar jeg godt i når jeg ber gjester). Det begynner kl 17, så jeg ser hva du mener om at det blir såppas sent at folk ikke gafler innpå kaker.. iskake og suksessterte kan fryses etterpå.. kanskje velge de jeg da kan pakke bort I fryseren. Anonymkode: 40ebe...b1a 1
Pinkee Skrevet 12. mai 2017 #14 Skrevet 12. mai 2017 Synes det hørtes helt flott ut jeg. Jeg elsker kaker, og elsker at jeg har flere kaker å smake på Det du eventuelt kan vurdere, er hvor store de forskjellige kakene er, ikke alle trenger å være king-size liksom 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #15 Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye er det ja! Jeg ville nok valgt bort fruktterten og suksessterten og heller servert bløtkake. Anonymkode: 7bb11...aa0 Bløtkake er desverre ikke populært i denne gjengen. Blir mer dessertkaker som folk liker. Vurderte bløtkake selv, men kom på at det er kun 2 stk som liker det 😜 Anonymkode: 40ebe...b1a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #16 Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Cocosa skrev: Savner sjokoladekake av noe slag Sjokoladeostekake var med I den orginaleplanen. 😊 den er med karamell og krønshy salte nøtter. Kanskje vel mektig? ? Anonymkode: 40ebe...b1a
Gjest Cocosa Skrevet 12. mai 2017 #17 Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sjokoladeostekake var med I den orginaleplanen. 😊 den er med karamell og krønshy salte nøtter. Kanskje vel mektig? ? Anonymkode: 40ebe...b1a Ikke alle liker ostekake jeg er av den enkle typen. Kan godt være Toro-brownie
bopera Skrevet 12. mai 2017 #18 Skrevet 12. mai 2017 (endret) Jeg er fra Sunnmøre, og der har vi de berømte sunnmørske kakebordene. Så jeg syns det høres veldig bra ut, må være såpass! La det bugne :D Eneste kunne vært å tilby en dessert som ikke var kake, kanskje? En Eton Mess, eller bare en svær bolle jordbær med vaniljesaus eller krem til..? Og savner nok en sjokoladekake av sort på det kakebordet ditt, da det er min favoritt, og jeg liker ikke ostekaker. Endret 12. mai 2017 av bopera 4
Gjest Peanut Skrevet 12. mai 2017 #19 Skrevet 12. mai 2017 KAKE?! Av de der ville jeg hatt ett stykke av hver, og kanskje ett til hvis jeg synes noen var skikkelig gode.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #20 Skrevet 12. mai 2017 Kjør på med alle kakene! Elsker å smake på kaker. De trenger ikke være digre, men en fordel at det er mange, i mine øyne! Men også jeg savner en sjokoladekake. Ikke brownie. Ikke sjokoladeostekake. Det er de to kakene jeg ikke liker av sjokoladetype. Liker generelt ikke ostekake, ei heller bløtkake. Jeg synes Bopera også hadde et fint forslag: bolle jordbær med vaniljesaus eller krem til. Eller lignende. Noe friskere enn kake. Anonymkode: eb52d...8b1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå