AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Kan magesmertene føles som kramper ved mensen? Jeg har aldri hatt noe særlig kramper før, og har heller ikke hatt mensen på lenge pga piller. Men nå har jeg helt sinnsykt vonde kramper. De blir bedre om jeg ligger på venstre side. Flytter jeg meg til høyre så stikker det og gjør vondt Anonymkode: 85b36...1c4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Ta to fingre og legg der det gjør vondt, klem ned/inn magen og slipp fort. Hvis det gjør vondt når du slipper, kan det være blindtarmbetennelse. Anonymkode: 28b5f...683
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Hvis du ikke har hatt mensen så lenge på grunn av p-piller kan det hende du får en gjennombruddsblødning snart. Jeg får det hvis jeg går lenge uten å ta pause, og da får jeg smerter Anonymkode: a8395...209
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 Riktig som ab over sier, to fingre der det gjør vondt. Blindtarmen ligger på høyre side, midt mellom navlen og toppen på hoftebenet. Om det er der det gjør vondt og smertene er uutholdelige (for det er de ved bb, ikke like som mens murring i det hele tatt!) så dra på legevakten. En finger opp i baken og en trykk/slipp test er alt som skal til for å stille diagnosen som regel Anonymkode: 97345...a4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå