AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Hei alle dere! Var til legen idag og fikk antibiotika gel til å påføre i ansiktet og ryggen pga akne. Har slitt med dette i mange år og endelig tatt tak! Lurer på om noen av dere har erfaringer med medikament legen skriver ut mot akne? Jeg fikk utskrevet Zalna Gel jeg skal bruke på natta, kan jeg bruke andre produkter som fuktighetskrem når gelen er påført? Anonymkode: 89311...adc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 4 minutter siden, Millimani skrev: Se pakningsvedlegget Selvsagt har jeg lest pakningsvedlegget! Er ikke alltid alt står der, som for eksempel det jeg spør om. Anonymkode: 89311...adc
Hadley Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Bare bruk det alene på kvelden. Vil tro det er mindre effektivt hvis du blander det med noe. Blir bare svakere. Morgenen etter kan du bruke fuktighetskrem hvis du føler du trenger det.
Millimani Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt har jeg lest pakningsvedlegget! Er ikke alltid alt står der, som for eksempel det jeg spør om. Anonymkode: 89311...adc Så bra at du har lest pakningsvedlegget Det kan også være at legevakta kan svare deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå