AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Har mountains buggy urban jungel fra før, med sittedel vendt mot meg. Er superfornøyd med den, men er redd gutten vokser ut av setet før jeg har lyst til å snu han fremover. Er derfor på utkikk etter en helt ok vogn med vendbart sete. Bør være ganske liten og ha grei trillekomfort, men kommer ikke til å brukes i terreng. Trives best med svingbar fremhjul, men det er ikke noe must. Han sover sjeldent i vogna, så full liggestilling er ikke nødvendig. Det viktigste er at ungen sitter godt og at vogna ikke er veldig dyr, den kommer ikke til å bli brukt så lenge forhåpentligvis. Anonymkode: 4415c...661
Skogsprinsessa Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Britax har vel flere med vendbar sittedel? 1
Minlillelykke Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Britax smile 2, britax go/go next, babyjogger city premier, emmaljunga har ett hav, stokke scoot, bugaboo buffalo/bee/camelon. De jeg kommer på i farta 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 Takk folkens Britax b motion 4 skal sjekkes ut, visste ikke at den var vendbart. Hadde jeg vært rik hadde jeg nok gått for noen av dine, @Minlillelykke, men det blir nok litt for dyrt for en ekstravogn her i gården takk uansett. Anonymkode: 4415c...661
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 Trille viper 4s, den er billig og! Anonymkode: 1a1d9...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #7 Skrevet 12. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trille viper 4s, den er billig og! Anonymkode: 1a1d9...4d4 Takk, skal sjekkes ut Britax b motion 4 var jo ikke vendbar :/ Anonymkode: 4415c...661
Minlillelykke Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk folkens Britax b motion 4 skal sjekkes ut, visste ikke at den var vendbart. Hadde jeg vært rik hadde jeg nok gått for noen av dine, @Minlillelykke, men det blir nok litt for dyrt for en ekstravogn her i gården takk uansett. Anonymkode: 4415c...661 Mange av de kan du få til en grei penge på finn😉 Særlig brio/britax og babyjogger city versa😊 Den siste kjøpte vi som vendbar trille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå