Gå til innhold

Han er veldig uerfaren

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville gitt han en sjanse. Som andre skriver så kan det være flere ulike grunner til at han ikke har datet. 

Har han sagt noe om hvorfor han ikke har datet på en stund? 

Men om han virker som en skikkelig fyr og du liker han så er det ingen grunn til å dumpe han. 

Jeg har selv vært sammen med en som ikke hadde hatt noe forhold før meg, og hans problem var at han var veldig sjenert. Det forholdet varte i 10 år så det kan absolutt være at det fungerer, men det vet du ikke før du prøver. 

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
  • Liker 1
Skrevet

Nei det er fordi du er den rette. Har selv et forhold med en som var helt uerfaren da han møtte meg. Bare et kort forhold og to seksualpartnere før meg. Han ville ikke ha hun han hadde et kort forhold med pga følelsene ikke var der. Han ble kjempeforelska i meg, så jeg tror det er fordi han er forelsket og ikke bare fordi du er den første som byr seg fram

Anonymkode: 907af...52b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er fordi du er den rette. Har selv et forhold med en som var helt uerfaren da han møtte meg. Bare et kort forhold og to seksualpartnere før meg. Han ville ikke ha hun han hadde et kort forhold med pga følelsene ikke var der. Han ble kjempeforelska i meg, så jeg tror det er fordi han er forelsket og ikke bare fordi du er den første som byr seg fram

Men var han uerfaren og nesten 40 år? 

Anonymkode: d2e90...19a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men var han uerfaren og nesten 40 år? 

Anonymkode: d2e90...19a

Han var 46 da jeg traff han 

Skrevet
På 5/11/2017 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg dater en mann på 39 år. Jeg er 32. Jeg har tidligere vært samboer i flere år og hatt kjærester i tenårene og begynnelsen av tjueårene (før samboeren jeg bodde sammen med i mange år). Men han jeg dater har aldri hatt et forhold. Det vil si, han hadde et kort forhold i slutten av tenårene, men har vært singel siden. Han har også hatt færre sexpartnere en meg. Han er veldig seriøs og gjør alt rett og er ekstremt gentleman. 

Det jeg er litt bekymret for er at han vil seriøse ting med meg fordi jeg var "den første og beste" som dukket opp. Han har nemlig ikke datet på årevis og jeg er den første han har datet etter at han bestemte seg for å ta opp datingen igjen. 

Hva ville dere tenkt? Jeg liker han veldig godt, men er ikke forelsket (enda). Har møttes jevnt i ca 2 måneder. 

Anonymkode: 92194...080

Det er mye bedre enn at han har vært i mange forhold uten at det har fungert, da ville jeg lurt på hva det var med han eller hans dømmekraft.

Anonymkode: 87fb4...b68

Skrevet
På 11.5.2017 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg dater en mann på 39 år. Jeg er 32. Jeg har tidligere vært samboer i flere år og hatt kjærester i tenårene og begynnelsen av tjueårene (før samboeren jeg bodde sammen med i mange år). Men han jeg dater har aldri hatt et forhold. Det vil si, han hadde et kort forhold i slutten av tenårene, men har vært singel siden. Han har også hatt færre sexpartnere en meg. Han er veldig seriøs og gjør alt rett og er ekstremt gentleman. 

Det jeg er litt bekymret for er at han vil seriøse ting med meg fordi jeg var "den første og beste" som dukket opp. Han har nemlig ikke datet på årevis og jeg er den første han har datet etter at han bestemte seg for å ta opp datingen igjen. 

Hva ville dere tenkt? Jeg liker han veldig godt, men er ikke forelsket (enda). Har møttes jevnt i ca 2 måneder. 

Se det an.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av Tiara07
Skrevet

Han er veldig seriøs og gjør alt rett og er ekstremt gentleman.

Dette peker litt mot at han tar deg som den første og beste.

Jeg liker han veldig godt, men er ikke forelsket

Dette fikk klokkene til å ringe. Hvis kjemien er litt sein å komme i gang, ja, jeg tror ikke på pang kjørlighet ved første blikk, men det er noe med at begjøret kommer og spirer fra starten av..

Du, hvorfor får jeg følelsen av at han er litt en tørrpinn, han her?

• Liker 1
Skrevet
På 12.5.2017 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Ja..men han har jo ikke gjort noen forsøk på å finne den rette. De siste årene har jeg datet sikkert 20 menn uten hell 😂 Så er bare litt rart å tenke på hvor flaks han har når han da ikke dater noen på 10 år og når han først begynner å date så møter han den rette på FØRSTE forsøk. (Via Sukker datingsiden).

Ts

Det er veldig forskjell på folk, så du kan ikke sammenligne på den måten. Jeg har også vært på Sukker og Tinder i flere år uten at det har klaffet med noen, mens venninnen min var tre dager på Sukker før hun gikk på en date, og senere giftet seg med samme mannen. Sånt er irriterende, så man må bare la være å sammenligne. :)

Anonymkode: 5d979...224

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...