Gå til innhold

Han er veldig uerfaren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg dater en mann på 39 år. Jeg er 32. Jeg har tidligere vært samboer i flere år og hatt kjærester i tenårene og begynnelsen av tjueårene (før samboeren jeg bodde sammen med i mange år). Men han jeg dater har aldri hatt et forhold. Det vil si, han hadde et kort forhold i slutten av tenårene, men har vært singel siden. Han har også hatt færre sexpartnere en meg. Han er veldig seriøs og gjør alt rett og er ekstremt gentleman. 

Det jeg er litt bekymret for er at han vil seriøse ting med meg fordi jeg var "den første og beste" som dukket opp. Han har nemlig ikke datet på årevis og jeg er den første han har datet etter at han bestemte seg for å ta opp datingen igjen. 

Hva ville dere tenkt? Jeg liker han veldig godt, men er ikke forelsket (enda). Har møttes jevnt i ca 2 måneder. 

Anonymkode: 92194...080

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dump han.

Anonymkode: 7ff07...1ea

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg er litt bekymret for er at han vil seriøse ting med meg fordi jeg var "den første og beste" som dukket opp. Han har nemlig ikke datet på årevis og jeg er den første han har datet etter at han bestemte seg for å ta opp datingen igjen. 

Det er ikke umulig, men det er vel mer hans problem enn ditt?  

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dump han.

Anonymkode: 7ff07...1ea

Standardsvaret på KG i alt av tråder som omhandler menn. 

TS, dette er vanskelig å svare på. Er det noen god grunn til at han ikke har vært i et seriøst forhold før, eller datet på veldig lenge? Høres jo litt rart ut. Men det viktigste er jo at han er en snill og ordentlig fyr som du liker, og det virker det jo som han er. 

• Liker 11
Skrevet
41 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er ikke umulig, men det er vel mer hans problem enn ditt?  

Det er vel begges problem, hvis denne fyren blir gående med en gnagende usikkerhet om at han egentlig burde ha datet litt flere før han slo seg til ro?

Eller om han egentlig er superfornøyd resten av livet, mens hun går og lurer på om hun var den "første og beste". 

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, så tenker jeg litt 'so what'? Trenger det å være noe i veien med en person, fordi vedkommende ikke har så mye forholdserfaring fra før av? Nei! Du sier jo selv at han er snill og behandler deg bra, og det synes jeg bør veie tyngre. Kanskje trives han bare godt i eget selskap, og har ikke hatt behov for andre? Kanskje har han ikke så lett for å stole på folk? 

Anonymkode: 2aca0...af4

• Liker 12
Skrevet

Han har kanskje bare ventet på den rette. Og at det er deg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verdens spørre om dette på et forum? Ingen av oss kan sette seg inn i din situasjon da INGEN her har møtt fyren en gang. Tipsene herfra vil i verste fall gjøre at du fatter en veldig dårlig avgjørelse. Finn det ut selv, det er halve poenget med å date.

Anonymkode: fb41f...3ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts, da ;) 

Anonymkode: 5dee6...4e5

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, B.Wooster skrev:

Det er vel begges problem, hvis denne fyren blir gående med en gnagende usikkerhet om at han egentlig burde ha datet litt flere før han slo seg til ro?

Eller om han egentlig er superfornøyd resten av livet, mens hun går og lurer på om hun var den "første og beste". 

Ja, er dette jeg tenker på.. vil ikke risikere å falle hardt for han, for at han så skal innse at det ikke var rett for han likevel fordi han egentlig ikke syntes det var en god match sånn egentlig... 

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Trolltunge skrev:

Han har kanskje bare ventet på den rette. Og at det er deg.

Ja..men han har jo ikke gjort noen forsøk på å finne den rette. De siste årene har jeg datet sikkert 20 menn uten hell 😂 Så er bare litt rart å tenke på hvor flaks han har når han da ikke dater noen på 10 år og når han først begynner å date så møter han den rette på FØRSTE forsøk. (Via Sukker datingsiden).

Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verdens spørre om dette på et forum? Ingen av oss kan sette seg inn i din situasjon da INGEN her har møtt fyren en gang. Tipsene herfra vil i verste fall gjøre at du fatter en veldig dårlig avgjørelse. Finn det ut selv, det er halve poenget med å date.

Anonymkode: fb41f...3ff

Det gjelder jo alt som spørres om av menneskelige relasjoner her på forumet 😂

TS

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, da ;) 

Anonymkode: 5dee6...4e5

;) 

TS

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er dette jeg tenker på.. vil ikke risikere å falle hardt for han, for at han så skal innse at det ikke var rett for han likevel fordi han egentlig ikke syntes det var en god match sånn egentlig... 

TS

Det er vel risikoen man må ta om man dater. Man kan jo aldri gardere seg mot at daten  eller kjæresten mister følelsene for en. Nesten alle har vel vært betatt/forelsket i en for så å senere finne ut at man ikke passer sammen likevel. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, ValarMorghulis skrev:

Standardsvaret på KG i alt av tråder som omhandler menn. 

Ganske åpenbart at de fleste dump han kommentarene er fra mennene selv som har gjort dette til en slags KG meme da for å tåpeliggjøre damene. 

Anonymkode: 5251f...ac5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har han alt på stell, altså mener jobb, hus/leilighet, venner, virker sosialt oppegående, eller har han sære interesser eller meninger? 

Anonymkode: d2e90...19a

AnonymBruker
Skrevet

Det er du som har virket desperat dem siste årene da du har hatt "tigangen" i antall dater. Han har bare ventet og tatt livet som det kommer, og så dukket du opp. 

Anonymkode: 382d9...6f1

• Liker 4
Skrevet

Hvordan kan du være "den første og beste" hvis han er 39? Har han ikke heller vært ganske kresen på hvem han vil date?

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja..men han har jo ikke gjort noen forsøk på å finne den rette. De siste årene har jeg datet sikkert 20 menn uten hell 😂 Så er bare litt rart å tenke på hvor flaks han har når han da ikke dater noen på 10 år og når han først begynner å date så møter han den rette på FØRSTE forsøk. (Via Sukker datingsiden).

Ts

Det er ikke umulig. Kanskje han så et potensiale I deg da dere snakket sammen før dere begynte å date? 

Personlig tar det ikke lang tid for meg å finne ut om en person jeg snakker litt med; er en som jeg vil bli videre kjent med eller ikke. Dette er kanskje mest kjent hos de som vet hva de ser etter hos en partner. Da er det lite vits å treffe 20+ personer.

Og hvorfor får du det første og beste, til å høres negativt ut?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske åpenbart at de fleste dump han kommentarene er fra mennene selv som har gjort dette til en slags KG meme da for å tåpeliggjøre damene. 

Anonymkode: 5251f...ac5

Nei, heller ganske åpenbart at dette er bitre kvinner som selv ikke liker at andre har fått seg en kjæreste. Selv om dere kvinner liker å dytte alt dere ikke liker over på oss menn.

Anonymkode: 90c38...977

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...