AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 De drar oss ned de som er uføre med psykiske lidelser. Jeg sier ikke jeg er sykere enn alle andre, men se avisinnlegg på avisinnlegg at det er alt for mange uføre her i landet. Når 70% er uføretrygdet pga psykise lidelser, det skal ikke være mulig at så mange unge og eldre kan slite med psykisk helse, verdens beste land å bo i, men har flest psykisk lidelser. Må jo være mange som later som dem er sykere enn det de er. Skam. Anonymkode: 8545b...9c6 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Det kan ha noe med at her så føler man ikke så stor skam i å være psykisk syk. I flere asiatiske land derimot så vil til og med psykisk syke late som at de er normale for å ikke bli stemplet som psykisk syk. Om folk ikke tar så lett på å bli stemplet som psykisk syk, så vil nok færre late som. Anonymkode: f4164...a67
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Hvor har du de tallene fra? Anonymkode: 3c475...da9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 Helt enig med deg, TS! Anonymkode: 7923d...495
Barnavregnbuen Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 Kunnskapsløshet drar oss mye mer ned enn uføretrygdede. Kanskje på tide å finne en annen gruppe å bruke som punching bag nå? 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #7 Skrevet 11. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De drar oss ned de som er uføre med psykiske lidelser. Jeg sier ikke jeg er sykere enn alle andre, men se avisinnlegg på avisinnlegg at det er alt for mange uføre her i landet. Når 70% er uføretrygdet pga psykise lidelser, det skal ikke være mulig at så mange unge og eldre kan slite med psykisk helse, verdens beste land å bo i, men har flest psykisk lidelser. Må jo være mange som later som dem er sykere enn det de er. Skam. Anonymkode: 8545b...9c6 70%?? Hahaha Andelen uføre grunnet depresjon og angst ahr for øvrig økt i bruk av antidep. Der er indikasjoner på at antidep kan gjøre disse lidelsene kroniske. dvs mer eller mindre umulig å bli kvitt. Det er fortsatt ganske lite og dårlige studier på langtidseffekten av antidep, men man begynner å fatte mer interesse for dette nå. Tror dessverre vi kommer til å oppdage at antidep har fucka opp folk unødvendig i flere år nå Anonymkode: f3e38...b74
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 i takt med bruk* ops Anonymkode: f3e38...b74
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #9 Skrevet 11. mai 2017 Det er overhodet ikke hele 70% av uføretrygdede som er uføre grunnet psykisk sykdom. Kjære vene. Anonymkode: 2c99f...3dc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #10 Skrevet 11. mai 2017 Med mindre du kan vise til legit statistikk anses denne tråden for trolling å være Anonymkode: 950cc...3ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå