AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Jeg var hos legen her om dagen og i følge han så har jeg angst. Jeg har hatt noen anfaller. Og han mener angsten har tatt litt kontroll,men jeg klarer ikke se det selv fordi jeg føler meg så trygg bare med å være hjemme. Jeg er arbeidsledig. Grunnen til det er fordi jeg har slitt litt med meg selv for tiden. Og jeg er tryggest hjemme føler jeg. Kan man ha angst uten å se det selv?? Det som er det teiteste er at legen ikke ville sende meg til psykolog da jeg spurte for jeg har så mange tanker jeg må snakke med noen om. Jeg vil snakke med noen før jeg tørr og søke flere jobber. Hvordan kan en lege si jeg har angst og ikke være enig med at jeg trenger en psykolog? Er det normalt at man ikke klarer å se at man har angst selv? Anonymkode: fd0e9...dff
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Hvis du bare vil være hjemme, for det er trygt. Og det å søke jobb, og gjøre andre ting blir vanskelig for deg. Så er jo det angst. Hva hvis du måtte reise et sted, du aldri har vært før, med offentlig transport, når du kom dit, måtte du finne fram til en adresse, og der skulle du på jobbintervju. Hadde du klart det, uten å kjenne på angsten? Anonymkode: a90a7...e8f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Med mindre du har generell angst, så vil du jo ikke merke angsten før du går "ut i verden". Så spørsmålet er hvordan du føler deg når du skal på eller er på butikken. Anonymkode: 67c31...984
Skay Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 Jeg hadde/har angst uten å vite om det selv. Tror det er nokså vanlig. Men så er det flere ulike angst diagnoser man kan ha. Synes det er merkelig av legen din å ikke ville sende deg til psykolog hvis han er sikker på at du har angst. Da jeg var hos min fastlege fordi jeg hadde følelser jeg ikke visste hva kom av, så sendte legen min henvisning til DPS etter første timen. Nå venter utredning på meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå