Gå til innhold

.


Gjest Lilleprinsesse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette påfunnet med morsmelkerstatning bør du droppe. Det kan gjøre vondt verre. Med mindre det er noe veterinæren har sagt du skal gi, så dropp det. Katter drikker vann. Kattunger drikker morsmelk fra moren sin, før de går over til vann resten av livet. Voksne katter skal ikke ha melk, de trenger det ikke.

MME er ernæring for menneskebabyer.

Anonymkode: 03fef...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
På 11.5.2017 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Dette påfunnet med morsmelkerstatning bør du droppe. Det kan gjøre vondt verre. Med mindre det er noe veterinæren har sagt du skal gi, så dropp det. Katter drikker vann. Kattunger drikker morsmelk fra moren sin, før de går over til vann resten av livet. Voksne katter skal ikke ha melk, de trenger det ikke.

MME er ernæring for menneskebabyer.

Anonymkode: 03fef...0d8

.

Endret av Lilleprinsesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med geitemelk?

I en periode hadde vi en kattefamilie med kattunger som behøvde litt ekstra hjelp ettersom kattemor var nysterilisert og slet litt med å amme grunnet en viss body som var i veien. Så fikk beskjed om å gi kattungene geitemelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at hun har problemer med å få i seg næring ville jeg gitt henne det så ofte jeg kan. Hun bør jo helst spise så mye hun orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katter er vel vanligvis flinke til å regulere matinntaket selv, og trenger ikke faste tider eller porsjoner for spising slik som hunder? 

Anonymkode: 1d17b...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
På 12.5.2017 den 6.42, AnonymBruker skrev:

Katter er vel vanligvis flinke til å regulere matinntaket selv, og trenger ikke faste tider eller porsjoner for spising slik som hunder? 

Anonymkode: 1d17b...af3

.

Endret av Lilleprinsesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
På 12.5.2017 den 6.14, Tvist skrev:

I og med at hun har problemer med å få i seg næring ville jeg gitt henne det så ofte jeg kan. Hun bør jo helst spise så mye hun orker.

.

Endret av Lilleprinsesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...