Malinmalin Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør, noe som har medført at jeg har bunker på bunker med utklipte interiørideer fra ulike magasiner! Jeg har både bøker og permer som er kjøpt inn til dette, men jeg kommer liksom aldri i gang.. For hvordan bør man egentlig sortere alle disse ideene? I perm eller bok? Etter romtype, prosjekt, stil, dato eller tema? Og hvordan bør det festes i permen/boka? Jeg vil helst unngå å lime det inn - for å ha mulighet til å stokke om på alle ideene ettersom tiden går. Er det noen der ute som har tips? Hvordan er din interiørperm/bok utformet? :D
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Jeg limte inn i en bok. Meb boka er nå kastet da jeg har sluttet å kjøpe interiørblader. Istedenfor screenshotter jeg bilder på insta, pinterest og andre steder. Sorterer ikke, men går igjennom etter en tid og sletter det jeg kjenner egentlig ikke tiltaler meg. Veldig mye av problemet med interiørblader osv er at 99% egentlig er reklame og produktplassering. Jeg ønsker ikke å bruke en formue på interiør hvert år, eller føle at mitt hjem er umoderne. Derfor hoppet jeg av lasset og forsøker heller å finne ut hva jeg liker best av farger og former, deretter mikse det. Trender med å male vegger i andre farger enn hvitt det hopper jeg ikke på. Forsøker heller å holde det enkelt, rent og tidløst. Anonymkode: 98f4f...821 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå