AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Noen som hatt det før? Hva gjorde du for å bli kvitt det? Anonymkode: ecf43...415
Timsy Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Hør på apoteket, det finnes salve/krem som kan hjelpe. Har du store plager ville jeg kontaktet fastlegen for en vurdering. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 30 minutter siden, Timsy skrev: Hør på apoteket, det finnes salve/krem som kan hjelpe. Har du store plager ville jeg kontaktet fastlegen for en vurdering. Jeg har ikke så veldig store plager, og egenbehandling må man vel uansett gjøre? Anonymkode: ecf43...415
Timsy Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke så veldig store plager, og egenbehandling må man vel uansett gjøre? Anonymkode: ecf43...415 Det skader ikke å gå på apoteket å spørre om råd, de fleste vil jeg tro starter med det 😊 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 Har hatt ja. Behandlet med salve som hjalp fint. Men i mitt 4. Svangerskap fikk jeg en mega svær(var så vondt at å ikke oppsøke lege var ikke et alternativ...) måtte tømmes på opersjonsbordet med spinal bedøvelse fordi jeg var gravid i 30 uke. Fikk så på nytt etter fødsel og måtte på operasjonsbordet igjen 🤤. Ca ett år senere var jeg inne til ny operasjon for å fjerne huden som var igjen etter hemoridene. Ikke vært plaget etterpå, og er ferdig å få barn så håper jeg slipper mer av dette nå. Hemoroider er ikke til å spøke med 😜 Anonymkode: aebd8...d33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå