AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #41 Skrevet 13. mai 2017 Kult! Kos dere Si hvordan det gikk Anonymkode: 9ee8a...bac 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #43 Skrevet 13. mai 2017 Jeg har gjort noe lignende selv, men da datet jeg ikke fyren da. Hadde følelser for en fyr (A) som det så ut til å ikke bli noe med. Snakket en del med (B) og likte han godt, ville gjerne møte han og se om det kunne bli noe mer. A viste plutselig at han var seriøs og ville fortsette å møte meg, jeg ville ikke møte to stk på en gang, så jeg avsluttet ting med B. Ting endte dårlig med A og etter en stund tok jeg kontakt igjen med B siden jeg ikke hadde klart å slutte å tenke på han og faktisk egentlig var litt interessert. Nå ble det med det da, siden jeg ikke fikk mer enn vennskapelige følelser for han etter vi møttes. Anonymkode: 9b796...42b
HåpløsDater Skrevet 14. mai 2017 Forfatter #44 Skrevet 14. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kult! Kos dere Si hvordan det gikk Anonymkode: 9ee8a...bac Det gikk bra. Litt anspent i starten, men det gikk fort over😊 brøt isen med litt kyssing, ikke noe mer😉 Snakket ikke om videre dating osv, tar det heller som det kommer👍 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #45 Skrevet 14. mai 2017 Der kan faktisk være at hun var interessert sist, men at hun fikk hetta for at det gikk for fort! Anonymkode: f5794...9f3 1
HåpløsDater Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #46 Skrevet 15. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Der kan faktisk være at hun var interessert sist, men at hun fikk hetta for at det gikk for fort! Anonymkode: f5794...9f3 Det kan nok stemme ja. Blir spennende å se hva som skjer fremover😊
HåpløsDater Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #47 Skrevet 15. mai 2017 Syns folk jeg fortsatt bør la henne ta initiativ? Eller er det min tur nå siden hun gjorde det i helga?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #48 Skrevet 15. mai 2017 Så koselig tråd Du kan vel sende henne en "var koselig å treffe deg igjen" melding også se hvor det går etter det? Anonymkode: 70dda...326
HåpløsDater Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #49 Skrevet 15. mai 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så koselig tråd Du kan vel sende henne en "var koselig å treffe deg igjen" melding også se hvor det går etter det? Anonymkode: 70dda...326 Har snakket sammen etterpå, hun vet jeg syns det var hyggelig😊 Greia er at jeg er ekstremt svak for denne jenta, og sjekker tlf omtrent hele tiden😂 Men sist ble jeg for pågående, så skal ikke være det denne gangen
Gjest Ingenting2 Skrevet 15. mai 2017 #50 Skrevet 15. mai 2017 2 minutter siden, HåpløsDater skrev: Har snakket sammen etterpå, hun vet jeg syns det var hyggelig😊 Greia er at jeg er ekstremt svak for denne jenta, og sjekker tlf omtrent hele tiden😂 Men sist ble jeg for pågående, så skal ikke være det denne gangen Ikke anta hva hva hun vet/ikke vet. Vi mennesker gjør ofte den feilen ved å tro og tenke at motparten vet. Normalt sett ville jeg nok sagt at du skulle sendt henne en melding. Men husker forrige tråden din, ikke fyr avgårde masse meldinger nå. Håper dette ordner seg for deg altså!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #51 Skrevet 15. mai 2017 2 minutter siden, HåpløsDater skrev: Har snakket sammen etterpå, hun vet jeg syns det var hyggelig😊 Greia er at jeg er ekstremt svak for denne jenta, og sjekker tlf omtrent hele tiden😂 Men sist ble jeg for pågående, så skal ikke være det denne gangen Synes hun også at det var hyggelig? Hva slags vibber fikk du fra henne? Hadde det vært meg hadde jeg ønsket at du tok kontakt i dag. Siden det gikk så fort sistgang, ville jeg ventet til i morgen med å ta kontakt med henne. Må sikkert være irriterende med all den ventingen men må man så må man. Jeg har lite til overs for treige folk som henne. Basert på din historie virker det som om hun ikke vet hva hun vil og vimser rundt. Anonymkode: de035...65b
HåpløsDater Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #52 Skrevet 15. mai 2017 8 minutter siden, canacas skrev: Ikke anta hva hva hun vet/ikke vet. Vi mennesker gjør ofte den feilen ved å tro og tenke at motparten vet. Normalt sett ville jeg nok sagt at du skulle sendt henne en melding. Men husker forrige tråden din, ikke fyr avgårde masse meldinger nå. Håper dette ordner seg for deg altså! Jeg sa jeg hadde det kjempe hyggelig og etterhvert tok jeg initiativet til å holde rundt henne + kyssing. Hun likte det, pleier å se på jenter om de har øynene igjen eller ikke😜 Øynene igjen er et godt tegn!
Gjest Ingenting2 Skrevet 15. mai 2017 #53 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, HåpløsDater skrev: Jeg sa jeg hadde det kjempe hyggelig og etterhvert tok jeg initiativet til å holde rundt henne + kyssing. Hun likte det, pleier å se på jenter om de har øynene igjen eller ikke😜 Øynene igjen er et godt tegn! Not to burst your bubble, men øyne igjen eller åpne trenger ikke bety så mye Prøv å unngå å se etter tegn på det ene og det andre, bare slapp av og kos deg i øyeblikket. Er du avslappet blir hun også det.
HåpløsDater Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #54 Skrevet 15. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes hun også at det var hyggelig? Hva slags vibber fikk du fra henne? Hadde det vært meg hadde jeg ønsket at du tok kontakt i dag. Siden det gikk så fort sistgang, ville jeg ventet til i morgen med å ta kontakt med henne. Må sikkert være irriterende med all den ventingen men må man så må man. Jeg har lite til overs for treige folk som henne. Basert på din historie virker det som om hun ikke vet hva hun vil og vimser rundt. Anonymkode: de035...65b Jeg fikk de samme vibbene som sist gang vi datet. Virker som om hun liker meg. Hun gir meg nærkontakt og liker når jeg tar på henne. Greia med henne er at når det kommer til chat og kontakt er hun ikke den raskeste på svareren. For å være ærlig sitter jeg litt med samme følelse som sist. Kanskje hun bare ville ha meg der den kvelden, det er vanskelig å lese. Men neste gang vi sees, så kommer jeg til å si at enten er det seriøs dating, eller ingen ting.
HåpløsDater Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #55 Skrevet 15. mai 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Not to burst your bubble, men øyne igjen eller åpne trenger ikke bety så mye Prøv å unngå å se etter tegn på det ene og det andre, bare slapp av og kos deg i øyeblikket. Er du avslappet blir hun også det. Hehe det er mitt inntrykk hvert fall😜 men det var jo litt anspent etter det som skjedde sist. Hun merket nok det
Gjest Ingenting2 Skrevet 15. mai 2017 #56 Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, HåpløsDater skrev: Jeg fikk de samme vibbene som sist gang vi datet. Virker som om hun liker meg. Hun gir meg nærkontakt og liker når jeg tar på henne. Greia med henne er at når det kommer til chat og kontakt er hun ikke den raskeste på svareren. For å være ærlig sitter jeg litt med samme følelse som sist. Kanskje hun bare ville ha meg der den kvelden, det er vanskelig å lese. Men neste gang vi sees, så kommer jeg til å si at enten er det seriøs dating, eller ingen ting. Men husk nå at ikke alle er like ivrige på skriftlig kommunikasjon. Dersom det er noe du må ha i en relasjon kan det hende dette ikke er jenta for deg, om hun ikke er en "texter". Vær nå tydelig med deg selv om hva du trenger/ikke trenger i relasjonen.
Gjest Ingenting2 Skrevet 15. mai 2017 #57 Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, HåpløsDater skrev: Hehe det er mitt inntrykk hvert fall😜 men det var jo litt anspent etter det som skjedde sist. Hun merket nok det Men du hadde jo øynene åpne selv (ettersom du så det), hva betyr det? Jeg kan lett finne på å ha åpne øyne selv, betyr ingenting Prøv å unngå å tolke så mye.
HåpløsDater Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #58 Skrevet 15. mai 2017 21 minutter siden, canacas skrev: Men du hadde jo øynene åpne selv (ettersom du så det), hva betyr det? Jeg kan lett finne på å ha åpne øyne selv, betyr ingenting Prøv å unngå å tolke så mye. Har dem jo igjen med unntak av de 2 sekundene jeg sjekker om ho har det😂
HåpløsDater Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #59 Skrevet 15. mai 2017 23 minutter siden, canacas skrev: Men husk nå at ikke alle er like ivrige på skriftlig kommunikasjon. Dersom det er noe du må ha i en relasjon kan det hende dette ikke er jenta for deg, om hun ikke er en "texter". Vær nå tydelig med deg selv om hva du trenger/ikke trenger i relasjonen. Ho er definitivt en texter og en snaper! Hvert fall når hun vil😜
HåpløsDater Skrevet 16. mai 2017 Forfatter #60 Skrevet 16. mai 2017 Skal innrømme at jeg tenker mye på henne nå, og det klør etter å ta kontakt og foreslå en ny date😱 Er redd for å bli avvist, siden det gjorde ganske vondt sist. Stresser jeg igjen nå??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå