Gå til innhold

Melding fra uventet(veldig) hold!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden var jeg veldig aktiv her inne. Fikk mange tilbakemeldinger om et evne om ei jente jeg datet. Kort fortalt: Jeg fikk følelser fort, hun ble skremt bort og delte ikke de følelsene så tidlig. Jeg slettet henne fra sosiale medier. Nå etter denne lange tiden sendte hun meg melding ut av det blå her om dagen. "Lurer på hvordan det går med deg" Har tenkt på deg i det siste" Hva tror dere hun vil med dette ? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun savner oppmerksomheten du ga henne og har ikke funnet grønnere gress noe sted. Beklager, men det er ganske klassisk.

• Liker 27
Skrevet
Akkurat nå, Pipa skrev:

Hun savner oppmerksomheten du ga henne og har ikke funnet grønnere gress noe sted. Beklager, men det er ganske klassisk.

Så det er ikke noe vits for meg å begynne pån igjen med hu?🤔

Skrevet

Tror jeg personlig ville funnet meg en annen å date. Selvfølgelig er det en mulighet for at hun savner akkurat deg og angrer seg, men det er oftest ikke sånn når dere bare har datet. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du klarer å se på henne som bare en venn nå, kan du si kort hvordan det går, og spørre igjen hvordan det går med henne.

Ville ikke hatt noen forventninger til noe annet. 

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, exictence skrev:

Hvis du klarer å se på henne som bare en venn nå, kan du si kort hvordan det går, og spørre igjen hvordan det går med henne.

Har bare snakket litt frem og tilbake. Merker veldig at hun er tilbake der hun var før hu ble stille og avvisende. Smileys som om ingen ting har skjedd😜

Skrevet
20 minutter siden, exictence skrev:

Fikk kanskje 1% av forventningene tilbake skal jeg innrømme😏 Men tar det helt piano, har ikke snakket siden tirsdag nå

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, HåpløsDater skrev:

Har bare snakket litt frem og tilbake. Merker veldig at hun er tilbake der hun var før hu ble stille og avvisende. Smileys som om ingen ting har skjedd😜

Bare vær litt "cool" og tilbakelent med henne. La henne være den som er litt pågående/tar initiativ. 😉

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, HåpløsDater skrev:

Du lever i et håp. Hvis du vil bruke energi på at hun skal føle seg ettertraktet uten at du får noe igjen, så starter du opp igjen.

Hvis du eier viljestyrke og ønsker ditt eget beste, så driter du i denne jenta.

Anonymkode: 84366...eb2

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lever i et håp. Hvis du vil bruke energi på at hun skal føle seg ettertraktet uten at du får noe igjen, så starter du opp igjen.

Hvis du eier viljestyrke og ønsker ditt eget beste, så driter du i denne jenta.

Seff, hun er en 10er. Har vel tapt om jeg bare gir faan? Verste som kan skje er at ho ikke tar mer kontakt og du fikk rett?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, HåpløsDater skrev:

Fikk kanskje 1% av forventningene tilbake skal jeg innrømme😏 Men tar det helt piano, har ikke snakket siden tirsdag nå

Fint at du tar det piano. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, HåpløsDater skrev:

Seff, hun er en 10er. Har vel tapt om jeg bare gir faan? Verste som kan skje er at ho ikke tar mer kontakt og du fikk rett?

Verste som skjer er at du bruker opp en masse tid på ei som bare er interessert når hun ikke får nok oppmerksomhet fra andre. Dropper du henne vinner du tid du kan bruke på noen som er villig til å gi noe genuint tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Bare ta det piano.

Og dette med at hun liker oppmerksomhet og har alle mulige gærne tanker, er typisk å si om mennesker som er pene eller attraktive. Det verste med dette er jo at det i absolutt mange tilfeller IKKE stemmer, for de som er attraktive får oppmerksomhet uansett om de ber om det eller ei. Du sier hun er attraktiv, og da trenger hun neppe å ta kontakt bare for å få oppmerksomhet. Jeg er ikke en 10er (kan ikke skalaen, men er sikker på at jeg ikke er en 10er)..Får likevel oppmerksomhet og trenger ikke å sende melding til gamle flammer for å få det. Men mange som er attraktive har denne myten over seg, som skaper forventninger hos andre om hvordan du er...Hva om hun faktisk er genuint interessert i å få opp kontakten med deg? 

Anonymkode: 9ee8a...bac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verste som skjer er at du bruker opp en masse tid på ei som bare er interessert når hun ikke får nok oppmerksomhet fra andre. Dropper du henne vinner du tid du kan bruke på noen som er villig til å gi noe genuint tilbake.

Hvorfor skulle hun gjøre dette, når hun er attraktiv? Da får hun jo oppmerksomhet uansett om hun vil eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ta det piano.

Og dette med at hun liker oppmerksomhet og har alle mulige gærne tanker, er typisk å si om mennesker som er pene eller attraktive. Det verste med dette er jo at det i absolutt mange tilfeller IKKE stemmer, for de som er attraktive får oppmerksomhet uansett om de ber om det eller ei. Du sier hun er attraktiv, og da trenger hun neppe å ta kontakt bare for å få oppmerksomhet. Jeg er ikke en 10er (kan ikke skalaen, men er sikker på at jeg ikke er en 10er)..Får likevel oppmerksomhet og trenger ikke å sende melding til gamle flammer for å få det. Men mange som er attraktive har denne myten over seg, som skaper forventninger hos andre om hvordan du er...Hva om hun faktisk er genuint interessert i å få opp kontakten med deg? 

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle hun gjøre dette, når hun er attraktiv? Da får hun jo oppmerksomhet uansett om hun vil eller ikke.

Fordi hun har holdt han på gress før, og da gjør hun det høyst sannsynlig igjen. Det har med personligheten hennes å gjøre, ikke at hun er attraktiv. Det er noen som trenger bekreftelse fra "alle", fordi de ikke finner det hos seg selv. Jeg tror det her er ei jente som vil se om hun fremdeles kan få oppmerksomhet fra TS, og når hun får det er det 'check' i boka, så hadetbra til TS, igjen. Så tikker det antaglig inn en "uventet" melding om et par mnd igjen.

Skrevet

Er bare å svare ho. Men for guds skyld vær kostbar. Vinkle historien din om hvor bra du har det og at du ikke har tenkt på ho (uten å si det direkte). La ho slite for oppmerksomheten din. Da kommer hennes ekte intensjoner frem.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du fortsatt er interessert i henne bør du gjøre kort prosess med å si det som det er. At enten er hun all in med videre dating, eller så er det ingen vits med videre kontakt. 

For hvorfor skal du tillate henne å holde ting på vennestadie med ny flørting bare fordi hun er hypp på oppmerksomhet og se om hun fortsatt har deg der? 

Så still ultimatium før du befinner deg i samme mølje som sist.

Anonymkode: 5ca11...989

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun faktisk er interessert så vil hun fortsette kontakt. Play it cool,men ikke vær for cool,det finnes en balansegang og alle har en grense for hvor mye de gidder å ta iniativ hvis den andre responderer dårlig..Det kan fort ende med at hun slutter å ta kontakt hvis du er for lite responsiv fordi hun tror du ikke er videre interessert,også har du de som strekker seg langt fordi en som virker hard to get virker spennende.

Jeg ser det andre veien hele tiden. Jenter som leker hard to get får alle gutta.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun har holdt han på gress før, og da gjør hun det høyst sannsynlig igjen. Det har med personligheten hennes å gjøre, ikke at hun er attraktiv. Det er noen som trenger bekreftelse fra "alle", fordi de ikke finner det hos seg selv. Jeg tror det her er ei jente som vil se om hun fremdeles kan få oppmerksomhet fra TS, og når hun får det er det 'check' i boka, så hadetbra til TS, igjen. Så tikker det antaglig inn en "uventet" melding om et par mnd igjen.

I følge eldre innlegg så har dama visstnok tre forskjellige jobber pluss en hest på heltid, så det er ikke nødvendigvis at det er ts hun har holdt på gress.

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Pipa skrev:

Men vil man ha oppmerksomhet fra hvem som helst da? Personlig, hadde jeg ikke brydd meg om oppmerksomheten fra alle andre enn han jeg egentlig er interessert I. 

Vet ikke hva hun vil. Men TS kan være direkte og spørre henne om det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...