Gå til innhold

Har du kjøpt noe på salg idag?

Har du kjøpt noe på salg idag?  

1. 1. Har du kjøpt noe på salg idag?

• Ja
      8
    • Nei
      28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ingenting.... Men sånn er det, når man har tid, råd og lyst finner man ikke noe... Hmmm får prøve på nytt imorgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, typisk..masse penger som brenner hull i lommen for salg --så er det svært lite ålreight på salg tilgjengelig..

Jeg prøvde fornarina bukser.. fant en attitude på carlings, men den var mørkeblå... igh...

Men jeg fant en topp på b-young jeg har siklet på en stund.. den er med v-hals og trekvartlange armer.. lyseblå orkideer rundt hele i satengstoff ( litt sånn kinainspirert) med knyting bak.. satt ned fra 400 til 200..Så litt glad var jeg :)

Skrevet

Fikk tak i en nydelig liten håndveske som jeg har siklet på lenge og som nå var satt ned med 50% og det hjelpte masse siden den kostet 1700.- opprinnelig :-)

Skrevet

Nei, og tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe heller.

Merk dere: TROR :P

Gjest Sukkerert
Skrevet

JA, i dag kjøpte jeg masse på salg på Mango

*Hvit blaizer

*Svarte, slitte jeans

*Kremgul gjennomsiktig skjorte

*Kremgul singlet m blondekant til å ha under

*Hvit genser med stor v-utringning foran og bak

*Turkis ull/angora genser

Skrevet

Jeg må være den eneste i Norge som ikke er så begeistret for salg...Finner nesten aldri noe jeg liker, og synes det er ekkelt når folk går så av skaftet, og det blir totalt kaos.

Skrevet

Ikke noe til nå, men jeg skal bytte en bukse jeg fikk til jul i dag. Kanskje jeg finner noe da? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg må være den eneste i Norge som ikke er så begeistret for salg...Finner nesten aldri noe jeg liker, og synes det er ekkelt når folk går så av skaftet, og det blir totalt kaos.

Er ikke så veldig begeistrert for salg heller.

Gleder meg mer til alle vårmoter og slikt kommer ;)

Gjest Daniella_
Skrevet

Det var meg ja!

Skrevet

Me too, og jeg fikk gavekort på 2000 i favorittbutikken til julegave :)

Skrevet

Gikk som vanlig.. Kjøpte et par dyre sko som ikke var på salg og nå er jeg blakk....

Gjest Betty Boop
Skrevet

Kjøpte en Benetton-genser til halv pris.

Skrevet

Kjøpte "Ringenes Herre-Return Of A King" - og den var på salg... Skulle ha den til en gave, så den ville blitt kjøpt uansett.

Skrevet

Fornarina attitude mørk blå

To v-gensere en rød og en beige

Skrevet

Av en eller annen merkverdig grunn finner jeg ALDRI noe på salget (samme om det er nyttårssalg, sommersalg osv.), men jeg skal ta meg en tur til byen i morgen for å sjekke om jeg trosser mine "tradisjoner". Sånn for sikkerhetsskyld. :wink:

Skrevet

Kjole på Voice Of Europe kr 300,- :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...