AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #21 Skrevet 12. mai 2017 6 timer siden, Biloba skrev: Barndommen til barna er nå, og de har allerede levd med rusmisbruk i 3 år. Mor klarer ikke å ta konsekvensen av at barna må skjermes. Da er det nødvendig å ta drastiske grep. Ditt forslag medfører stor risiko for å traumatisere barna ytterligere, og fjerne enda en trygghetsfaktor i livene deres. La ts være i fred nå. Anonymkode: 7f4a2...0a4
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #22 Skrevet 12. mai 2017 Jeg vet om en som la seg ned ved bilene og motorsykler og sniffet bensin i veldig ung alder. Ikke at det har noe med alder å gjøre, men dette gjorde han hver dag over en lengre periode. Han satt ved siden av motorsyklene med en pose bensin i som han tappet i fra bilene og sånt og lo.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #23 Skrevet 12. mai 2017 9 timer siden, Biloba skrev: Jeg har ikke det nei, jeg er ikke ts;-) Ok? Trodde faktisk du var det siden du skrev inlegget som om du kjente moren til ungdommen. Misforståelse fra min side. Anonymkode: 871a5...95d
Biloba Skrevet 12. mai 2017 #24 Skrevet 12. mai 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ditt forslag medfører stor risiko for å traumatisere barna ytterligere, og fjerne enda en trygghetsfaktor i livene deres. La ts være i fred nå. Anonymkode: 7f4a2...0a4 Har du grunn til å mene at faren ikke er en trygghetsfaktor, og at det er traumatisk å bo hos ham? Endret 12. mai 2017 av Biloba 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #25 Skrevet 12. mai 2017 Dette er 4. gang ungdommen når bunnen og er krise i familie. Jeg som tante gjør alt for å skjerme søsken. Jeg er ofte barnevakt sånn at foreldrene kan snakke sammen, gå i møter og gjøre det som trengs. De vet ingenting og merker ikke stort pga ungdommen har ikke noe spesielt forhold til søsken. Foreldrene er totalt forskjellige. Moren er veldig lite konsekvent og håper at alt ordner seg av seg selv , mens faren er helt panisk og bekymret. For en som sa at det er viktig å snakke med ungdommen... det har vi alle gjort allerede 1000 ganger. Og alle alternativer har vi prøvd. Nå er det igjen å prøve å overtale ham til langvarig behandling eller å skrive kontrakt med politiet med tisseprøver. ts Anonymkode: 8bff8...662 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #26 Skrevet 13. mai 2017 17 timer siden, Biloba skrev: Har du grunn til å mene at faren ikke er en trygghetsfaktor, og at det er traumatisk å bo hos ham? Jeg har grunn til å tro at foreldre som samarbeider er en trygghetsfaktor, og at foreldre som er i rettssak mot hverandre om noe som kan løses på bedre måter er traumatiserende. Det er ikke noen vits i å gjøre det enda verre for ungene før man har forsøkt bedre løsninger. Jeg har ikke sagt at det er traumatiserende å bo hos far. Jeg sa at det er traumatiserende for barna om foreldrene skal ha en sannsynligvis helt unødvenig rettssak om omsorgen for dem. Adresser argumentene mine, og ikke hva du tror du leser. Anonymkode: 7f4a2...0a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå