Gå til innhold

Svært vond lukt i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Æsj jeg sliter meg vond lukt i underlivet. Vasker underlivet annen hver dag og skifter truse hver dag, men likevel lukter det. Jeg har mye utflod, så det er vel det som er grunnen? Utfloden er heller ikke tynn og blank, men ofte en blanding av hvitt, blankt og klumpete...

Hva kan jeg gjøre? Det er sjenerende...

Anonymkode: aa008...4c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være sopp, men tror jeg ville undersøkt hos lege før jeg gikk på apoteket.

Anonymkode: 1f755...4fe

AnonymBruker
Skrevet

Vasker annenhver dag, men ny truse hver dag? 

Anonymkode: 60068...8df

AnonymBruker
Skrevet

Hvis utfloden er klumpete og den vanligvis ikke er det så er det kanskje sopp. Men på den andre siden sier du at du har mye utflod, og det er det strikt motsatte av hva som skjer under en soppinfeksjon. Derfor tror jeg heller du har en hormonubalanse, eller kanskje bakteriell vaginose.

Forsøk lactal, hvis ikke det hjelper så gå til legen. 

Anonymkode: 9383d...535

AnonymBruker
Skrevet

Tipper bakteriell vaginose. Det gir en ekstremt vond lukt. Hatt det flere ganger. Må evt. til lege for antibiotika om det er det. 

Anonymkode: 3bbef...d43

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig ut som bakteriell vaginose. Dette gir en ekstrem fiskelukt. Kom deg til legen og få deg en kur. Hos meg gikk jeg i ukesvis med denne tilstanden, og prøvde ulike ting fra apoteket. Men det som funket var den reseptbelagte kuren fra legen. Borte dagen etterpå :) 

Anonymkode: b6d3c...c33

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vanligvis ikke lukter kan det være tegn på en ubalanse eller sykdom. Gå til legen og test deg for kjønnsykdommer hvis det er aktuelt, og eventuelt bakteriell vaginose. Da trenger du behandling. For meg gikk det litt tid før lukten forsvant etter antibiotikakur, men nå er alt normalt igjen etter bakteriell vaginose. 

Anonymkode: 81d69...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...