Gå til innhold

Vasketvang

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har diagnosen OCD også sliter jeg med vasketvang. Det er ikke bare det, men det er den ene tingen. Flere med dette?? Jeg er så sår på hendene. Blir så sår alt jeg blir illrød. Har noen forslag til kremer for meg??😊 Tusen takk

Anonymkode: 59773...244

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Be om å få flyttet tråden din til Kropp og Helse. Der er det mange som kan svare deg bedre enn her på Generell Debatt :)

Endret av Honey Dew
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Honey Dew skrev:

Be om å få flyttet tråden din til Kropp og Helse. Der er det mange som kan svare deg bedre enn her på Generell Debatt :)

På generell debatt. Kommer det jeg skriver på alle de forskjellige da?? Eller kommer den bare på generell debatt slik som den har gjort her? 😊

Skrevet

Prøv La Roche Posy sin Cicaplast. 
Den trekker fort inn, og er spesielt god for kjøkkenansatte/helsepersonell som vasker og spriter hendene hele dagen. 
Ellers så prøv å finn en såpe som er veldig veldig mild mot huden. 

• Liker 2
Skrevet

Få behandling for vasketvangen.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På generell debatt. Kommer det jeg skriver på alle de forskjellige da?? Eller kommer den bare på generell debatt slik som den har gjort her? 😊

Ja, tråden din dukker kun opp på dette underforumet :)

AnonymBruker
Skrevet

Får du hjelp for de tankene? 

Anonymkode: dbf06...fe1

Skrevet

Jeg sliter også med tvangstanker og har gjort det siden begynnelsen av barneskolen. Det siste halve året har jeg utviklet litt vasketvang også. Det er bare noen ting jeg "reagerer" på. For eksempel takler jeg ikke pakker og ting som har vært i posten. Føler jeg ikke har noen kontroll på hva som er på dem og blir veldig nærvøs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...